06
شنبه 9 بهمن 1400
شماره 8425
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چند پرسش در موضوع ورود زنان به ورزشگاه

دیدگاه
بعد از سال‌ها کشمکش بالاخره خانم‌ها در ورزشگاه حاضر شدند. این در حالی بود که در آستانه برگزاری این مسابقه برخی از علما مخالفت خود را با چنین تصمیمی اعلام کردند.
ویژه
نشت گاز منواکسیدکربن در خانه‌ای، باعث مسمومیت 4عضو یک خانواده و جان باختن 2 نفر از آنها شد.
«زورگیران بخشی از زبان مالباخته را بریده‌اند». این گزارشی هولناک از یک ماجرای سرقت بود که به پلیس پایتخت مخابره شد اما وقتی تحقیقات آغاز شد، معلوم شد که ماجرا صحت ندارد و شاکی احتمالا با دستان خودش خود را مجروح کرده و بخشی از زبانش را بریده است.
«سارقان در مراسم عروسی شرکت کردند، از شام لذت بردند و در نهایت با کیف حاوی جواهرات 2میلیون روپیه‌ایحدود 730میلیون تومان فرار کردند».

۲۶ ساعت تلاش برای نجات زن کوهنورد

داخلی
زن کوهنوردی که در جریان صعود به ارتفاعات شیرپلا در شمال تهران دچار حادثه شده بود در عملیاتی که 26ساعت طول کشید توسط امدادگران هلال‌احمر نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.
5کشته در2جنایت خونین آخر هفته

5کشته در2جنایت خونین آخر هفته

در جریان 2جنایت هولناک در کرمانشاه و زاهدان، 5نفر به قتل رسیدند. در نخستین جنایت، داماد سابق خانواده‌ای در کرمانشاه همسر سابق و 2نفر از اعضای خانواده‌اش را به قتل رساند و در دومین حادثه که در زاهدان اتفاق افتاد مرد جوانی همراه با مادر سالخورده‌اش هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.
کلاهبرداری؛ اتهام جدید دندانپزشک قاتل
کلاهبرداری؛ اتهام جدید دندانپزشک قاتل
تحقیقات در پرونده دندانپزشکی که به اتهام قتل مرد دلار فروش و سوء‌قصد به‌جان برادرش در زندان است، نشان می‌دهد که او به بهانه سرمایه‌گذاری و خرید تجهیزات پزشکی نیز دست به کلاهبرداری از زنی زده است.
در دین مبین اسلام همیشه و همواره به زنان اهمیت داده شده و پیامبر عظیم‌الشان ما هم حضرت فاطمهع را نور چشم و پاره قلب خود می‌دانند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روستای کرفون نفت‌چال از توابع شهرستان جویبار در استان مازندران برق باکیفیت ندارد، این در حالی است که روستا در مسیر جاده جویبار به بهنمیر واقع شده و برق رساندن به آن کاری ندارد. مسئولان عنوان می‌کنند برای برق باید چند میلیون بپردازید که با توجه به توان مالی ساکنان روستا چنین اقدامی شدنی نیست.
تحقیقات در پرونده سقوط پسری جوان از تراس طبقه نهم ساختمانی در تهران نشان می‌دهد که او تحت‌تأثیر مخدر شیشه بوده است.