17
شنبه 9 بهمن 1400
شماره 8425
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شگفت‌انگیز‌ها

مهدی طارمی و امیر عابدزاده مهم‌ترین ستاره‌های سریع‌ترین صعود تاریخ
یادداشت
اول اینکه آنچه در پنجشنبه‌شب آرام و دلپذیر ورزشگاه آزادی رخ داد، سریع‌ترین صعود تاریخ تیم ملی به جام‌جهانی بود و نه آسان‌ترین. آرامش و اطمینان خاطری که در بازی برگشت با عراق داشتیم، با خون دل به‌دست آمده بود.
ویژه
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت این تیم مخالف است.
تیم ملی ایران در مصاف با عراق 19‌شوت به سمت چارچوب دروازه حریف زد که در این میان 10‌شوت داخل چارچوب بود. با این وجود عملکرد خوب دروازه‌بان عراق باعث شد تا تنها یک‌توپ از خط دروازه این تیم عبور کند و شاگردان اسکوچیچ با یک‌ برد حداقلی به قطر برسند.
بازیکنان پرسپولیس که در 2‌جلسه تمرینی به‌دلیل عدم‌پرداخت مطالبات‌شان از سوی باشگاه دست به اعتصاب زده بودند در نهایت دیروز تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.
ظهر روز پنجشنبه سایت‌های خبری با انتشار مطلبی غیرمنتظره، خبر از استعفای محرم نویدکیا بعد از جلسه با مدیران باشگاه سپاهان دادند؛ خبری که در ابتدا با موضع سکوت مدیران باشگاه سپاهان همراه شد تا شایعات ضد‌ و نقیضی برای صحت آن به میان بیاید.
در روزهای پایانی پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی فوتبال در اروپا برخی گمانه‌زنی‌ها به‌درستی پیش نرفته و برخی احتمالات تازه مطرح شده است.
پس از عقد قرارداد رسمی بین بایرلورکوزن و سردار آزمون برای فصل آینده، باشگاه زنیت روسیه که انتظار داشت او قراردادش را تمدید کند یا رایگان جدا نشود، با او چپ افتاد.

نوبت رویاهای بزرگ‌تر رسید

سریع‌ترین صعود را تجربه کردیم، اما چرا به این تیم بیشتر از این‌ها امیدواریم ؟
تیم ملی فوتبال ایران با یک پیروزی دیگر برابر عراق، به‌عنوان نخستین تیم از منطقه آسیا راهی مرحله نهایی جام‌جهانی2022 قطر شد.
به خوش‌یمنی قدم ‌زنان

به خوش‌یمنی قدم ‌زنان

سکانس نخست؛ ازدحام در ورودی شرقی استادیوم آزادی. ساعت۳:۳۰عصر روز پنجشنبه 2ساعت‌واندی مانده به آغاز مسابقه ایران و عراق. ورودی شرقی استادیوم آزادی پایتخت با ازدحام و ترافیکی از ماشین‌هایی با سرنشینان خانم، به‌عنوان ورودی مجاز برای بانوان انتخاب شده است.
بعد از کش و قوس‌های فراوان، درباره برگزاری یا عدم‌برگزاری دیدار دوستانه تیم‌ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در 23‌بهمن‌ماه، به‌نظر این دیدار قطعی شده و 2‌تیم درباره جزئیات این رقابت در حال گفت‌وگو و رایزنی هستند.

هندبال ایر ان در آرزوی فینال آسیا

هندبال ایران یک بازی تا رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا فاصله دارد اما سختی این بازی و شکست ‌آخر ایران، توقع فینالیست شدن را کم کرده است.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8425