• شنبه 17 مهر 1400
  • السَّبْت 2 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 09

تله هوشمند برای متخلفان کرونا

مصطفی قانعی، عضو کمیته ملی واکسن کرونا می‌گوید: از این پس در همه‌گیری کرونا به جای تعطیلی سراسری مشاغل، محدودیت تنها شامل کسانی می‌شود که یا ناقل بیماری‌اند یا واکسن نزده باشند
کنترل شیوع کرونا در ایران، این هفته، مدل دیگری را تجربه خواهد کرد. قرار است «مدیریت هوشمند کرونا» از این هفته به‌طور آزمایشی در استان قزوین اجرا شود و اگر موفق بود،

کلاس مدرسه در دشت

سال تحصیلی گذشته با وجود برگزاری کلاس‌های حضوری در مناطق کم‌جمعیت و اعلام استفاده از آموزش مجازی و راه‌اندازی سامانه‌ای به نام شاد برای مناطق پرجمعیت، تعداد زیادی از دانش‌آموزان عشایری و حتی روستایی به‌دلیل دسترسی‌نداشتن به اینترنت و گوشی‌ هوشمند از تحصیل بازماندند.

اینجا مهر مادری توزیع می‌شود

آنها فقط مادر نوزادان از راه رسیده خود نیستند؛ زنانی هستند که نسبت به نوزادان نارس مادران دیگر هم حس مسئولیت دارند؛ این می‌شود که در بدو مادرانگی شیره جانشان را بین فرزند خود و دیگری که نه می‌بینندش و نه می‌شناسندش، تقسیم می‌کنند.

تعطیلات پرکار مدیریت شهری

در روز‌های گذشته و هنگامی که بیشتر ادارات و سازمان‌ها به‌دلیل مناسبت‌های دهه آخر ‌ماه صفر تعطیل بودند، شهرداری تهران همچنان مشغول کار بود و برنامه‌های متعددی را به اجرا گذاشت که شهردار و دیگر مسئولان شهری در آنها حضور داشتند.

سفر به 6 استان در 49روز

نوار سفرهای مرزی رئیس‌جمهوری به استان‌های جنوب غرب کشور روز جمعه با سفر استانی بوشهر تکمیل شد.

بازگشت حملات انتحاری به افغانستان