21
شنبه 17 مهر 1400
شماره 8331
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هوشمندسازی پلیس به‌عنوان سازمانی که روزانه در مواجهه مستقیم با مردم بوده و همگام با دگرگونی‌های ساختاری در امور اجتماعی، باید به روز شده و از فناوری‌های نوین ارتباطی و الکترونیکی بهره گیرد، یکی از ارکان جدایی ناپذیر برنامه‌ریزی‌های ناجا در سال‌های اخیر است.
با لغو دورکاری‌ها امکان استفاده از یک روز دورکاری در هفته برای بانوان شاغل میسر شده است که این موضوع توأم با بلاتکلیف بودن بازگشایی مدارس مسائل بسیاری ایجاد کرده است؛ ضمن اینکه با وجود کرونا چطور فرزند خردسال‌مان را به مهدکودک بسپاریم که امکان حضور در محل کار را داشته باشیم.

اسرار سفر مرگبار 2دوست به شمال

متهم پرونده می‌گوید که دوستش هنگام شنا در دریا غرق شده است
پیگیری
چند روز پس از گم‌شدن جوان 18ساله معلوم شد که جسد وی در سواحل محمودآباد پیدا شده است اما دوست وی که تا‌کنون اسرار سفرشان به محمودآباد را فاش نکرده بود، مدعی است که او هنگام شنا در دریا غرق شده است.
نظافتچی قاتل از قصاص گریخت

نظافتچی قاتل از قصاص گریخت

مرد نظافتچی که به طمع سرقت پول و طلاهای زن تنها او را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، در یک‌قدمی چوبه دار از سوی اولیای دم بخشیده شد و به زندگی بازگشت.
فداکاری سرباز پلیس تا پای جان
فداکاری سرباز پلیس تا پای جان
سرباز نیروی انتظامی وقتی دید مردی به داخل کانال آب سقوط کرده و در حال غرق شدن است برای نجات جان او داخل آب پرید اما نه تنها این دو نفر، بلکه جوان دیگری که سعی داشت سرباز و مرد جوان را نجات دهد هم جان خود را از دست داد تا این حادثه پایان تلخی داشته باشد.

پاسخ مسئولان- بازدیدهای روزانه از اتصالات آب و کوددهی درختان طبق برنامه صورت می‌گیرد

روابط‌عمومی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مصرف کود در پای درختان و گیاهان به‌منظور کاهش هدررفت آب» در ستون «با مردم» روز 30شهریور‌ماه پاسخ داده است: