01
شنبه 17 مهر 1400
شماره 8331
مترو
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ما علاقه‌ای به شنیدن مکالمه افراد با تلفن‌همراه نداریم اما بعضی افراد طوری با تلفن‌همراه صحبت می‌کنند که انگار قرار است گروهی در کنفرانس گفت‌وگوی آنها شرکت کرده و نظر بدهند!
سال93 بود که خبرگزاری‌های داخلی و خارجی خبری از آینده‌ای 10تا 15ساله دادند که طی آن قطار‌هایی به متروهای جهان می‌آیند که راننده ندارند و طراحی آنها نیز تغییراتی خواهد داشت. هنوز آن 10سال کامل طی نشده که مسافران لندن سوار این قطار‌ها شدند.
مکان‌های خاص، همواره فرصتی خاص بوده‌اند. این فرصت می‌تواند صرف فرهنگسازی، اطلاع‌رسانی، همرسانی یک فعالیت و... باشد. یکی از این مکان‌های خاص، ایستگاه‌های مترو است.
کارت دیجیتال واکسن از شما، پیشنهاد سفر مترویی در تهران با ما

تمرین آشتی با شهر

هر رابطه‌ای پس از رفع مشکلات، نیاز به بهبود و بازآفرینی دارد؛ آن هم پس از طی‌شدن شرایط سخت و دوری از یکدیگر.
از درهای مترو فاصله بگیرید

از درهای مترو فاصله بگیرید

از قدیم گفته‌اند که عجله کار شیطان است. اما پای مترو که وسط می‌آید، همه ما انگار عجله داریم. زیاد هم عجیب نیست، راهروهای تنگ مترو، آدم را کلافه می‌کند، قطارها چند ثانیه‌ای بیشتر منتظر نمی‌مانند.
ریل‌هایی که بوی کتاب می‌دهند
ریل‌هایی که بوی کتاب می‌دهند
ما آدم‌های کتابخوانی نیستیم. یک سر این کتاب‌هراسی! به مسئله فرهنگسازی و سر دیگر آن، به عدم‌تلاش مسئولان برای تصحیح این فرهنگ اشتباه متصل است. شاید یکی از راهکارهای تصحیح این فرهنگ، امکان معاشرت آسان و سریع با کتاب باشد؛ به این معنی که فرصتی فراهم شود تا افراد در مسیر زندگی روزانه خود، کتاب و کتابخانه را دیده و بتوانند به آسانی به آن دسترسی پیدا کنند.
PDF مترو
کوتاه مترو
روی صندلی ایستگاه متروی اکباتان نشسته و منتظر آمدن قطار بودم. ناگهان صدای پسری جوان که با تلفن صحبت می‌کرد، حواسم را پرت کرد: «آبجی من رو زندونی می‌کنن!» نگاهش کردم و ترسی در چهره‌اش دیدم.