• سه شنبه 25 خرداد 1400
  • الثُّلاثَاء 5 ذی القعده 1442
  • 2021 Jun 15

تهران شفاف یادگار ماندگار

شورای ششم فارغ از هر گروه و جناحی ناگزیر به ادامه مسیر شفافیت است
مدیریت شهری دوره پنجم از ابتدای کار یکی از مطالبات اصلی شهروندان را پیگیری کرد و گام‌های زیادی هم در این زمینه برداشت.
گزارش همشهری از فرصت ها و چالش‌های آموزش و پرورش در بحران کرونا

پایان عجیب‌ترین سال تحصیلی مدارس

سال تحصیلی عجیب و غریب 1400-1399 با برگزاری آخرین امتحان دانش‌آموزان پایه دوازدهم متوسطه روز گذشته به نقطه پایان رسید. سالی که پر بود از استثناها، اولین‌ها و تجربه‌های تازه و دست اول. سالی که شروعش در اوج کرونا بود و پایانش هم با اپیدمی کرونا عجین شد.

مردم به ادامه راه شفافیت رأی دهند

شفافیت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شورای پنجم شهر تهران به‌حساب می‌آید؛ دستاوردی که بدون شک نه‌تنها برای پایتخت کشور بلکه برای بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر الگو شد.

آنچه سال‌تحصیلی دشوار کرونایی به ما آموخت

یک‌سال گذشته نظام آموزش ‌وپرورش در دوران کرونا که آموزش‌ها بیشتر در بستر فضای مجازی انجام شد، دارای سختی‌ها، دشواری‌ها و در عین حال فرصت‌ها و تجربه‌هایی بود که همه ذی‌نفعان و عناصر درگیر در فرآیند آموزش اعم از معلمان، دانش‌آموزان، مدیران مدارس و خانواده‌ها با آن مواجه شدند.

مجوز تزریق اضطراری برای واکسن ایرانی

مجوز مصرف اضطراری واکسن ایرانی کووبرکت، صادر شد و قرار است از هفته آینده وارد بازار شود. این خبر را سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد و گفت:« اجازه مصرف واکسن ایرانی کووبرکت روز یکشنبه صادر شده است و مجوز واکسن پاستور هم هفته آینده صادر می‌شود.»

روزنه‌های امید را باز نگه‌داریم

72ساعت مانده به برگزاری نخستین ماراتن سیاسی سده جدید حال و هوای کشور کاملا انتخاباتی شده است.

روایت «غیررسمی» از دیدار با رهبر معظم انقلاب

شب گذشته قسمت سوم مستند «غیررسمی» از شبکه سوم سیما پخش شد. مستندی که قسمت نخست آن از  دیدار اهالی فرهنگ با رهبر معظم انقلاب، مهرماه سال گذشته روی آنتن رسانه ملی رفت و توجه اذهان‌عمومی را به‌خود جلب کرد؛ چرا که برای نخستین بار فضایی متفاوت از جلسات رهبرمعظم انقلاب نمایش داده شد.

چند روایت از فروش فایزر در تهران

خرداد ازن‌خیز