06
سه شنبه 25 خرداد 1400
شماره 8244
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتخابات الکترونیک در دوران کرونا

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک در 33شهر موافقت کرده‌که از این تعداد، 25 شهر مرکز استان هستند
انتخابات
3 روز تا برگزاری سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها باقی مانده و قرار است در کنار این 2انتخابات، جمعه 28خرداد شاهد برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم در 5حوزه انتخابیه باشیم.
انتخابات الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟

انتخابات الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟

انتخابات شوراهای شهر و روستا امسال در 33شهر به شکل تمام الکترونیک برگزار می‌شود. برای کسانی که نخستین‌بار است در انتخاباتی با این شیوه شرکت می‌کنند، شاید نحوه اجرای آن سؤال‌برانگیز باشد.
یادمان نرجس خانعلی‌زاده در میدان کلاچای
یادمان نرجس خانعلی‌زاده در میدان کلاچای
نرجس خانعلی‌زاده یکی از پرستاران بیمارستان میلاد لاهیجان بود که اواخر سال۹۸ بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت و نامش در ایران به‌عنوان نخستین قربانی کرونا از کادر پزشکی ثبت شد. حالا شهرداری کلاچای به‌عنوان شهر محل زندگی این پرستار تندیس وی را در میدان شهر نصب کرده است.
تئاتر
سال96 سالنی ویژه اکران عمومی نمایش در شهرکرد به نام «تماشاخانه مهر» افتتاح شد و به‌گفته بسیاری از اهالی فرهنگ، موجب رونقی دوباره و جانی تازه در هنر تئاتر شهرکرد و سراسر استان شد.