• پنج شنبه 11 دی 1399
  • الْخَمِيس 16 جمادی الاول 1442
  • 2020 Dec 31

روزهای بدون مرگ در 15 استان

کرونا در کل کشور روند نزولی ‌در پیش گرفته و 15استان توانسته‌اند روزهای بدون فوت را ثبت کنند، اما این پایان ماجرا نیست و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند مجددا شیب بیماری را صعودی کند
​​​​​​​پاییز سختی که همه استان‌های کشور را در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار داده بود، به پایان رسید و حالا در ابتدای فصل زمستان و با گذشت بیش از یک‌ ماه از اعمال محدودیت‌های سراسری، شیوع کرونا در همه مناطق روندی نزولی یافته است.

رنگ امید درکوچه‌های دوستی

رنگ‌آمیزی دیوار محله‌ها و طراحی کوچه‌ها، کاری مرسوم در دنیاست و نمونه چنین محله‌هایی در شهرهای کیپ تاون، استانبول، بوئنوس‌آیرس، فرانسیسکو و... وجود دارد. در کشورمان اگر روستای ابیانه را مستثنی کنیم،

گزارش به مردم درباره آلودگی هوا

پایداری هوا و استمرار پدیده اینورژن وارونگی دما که عمدتا در فصول سرد سال اتفاق می‌افتد موجب تشدید رخداد آلودگی هوا در تهران می‌شود. از ابتدای سال‌جاری تا دهم دی‌ماه، شهر تهران دارای ۱۵روز پاک، ۱۸۷روز قابل‌قبول، ۸۱روز ناسالم برای گروه‌های حساس و 3روز ناسالم بوده است.

آسمان شهرها سیاه‌تر می‌شوند

نه راه پس داریم و نه راه پیش. تا سال پیش هر وقت بحران آلودگی هوا پیش می‌آمد، تنها گزینه مؤثر رفتن به سفر و مناطق خوش‌آب‌وهوا بود تا باد و باران برسد و هوای شهر را تازه کند.

شهید سلیمانی، سردار اعتدال و‌تدبیر

تمجیدهای روز چهارشنبه رئیس‌جمهور از درایت و تدبیر و اعتدال سردار شهید قاسم سلیمانی، گلایه‌های او از دوقطبی‌سازی‌های مخالفان دولت بر سر بدیهی‌ترین مسائل و منافع ملی را هم به همراه داشت.

بار دیگر جشنواره‌ای که دوستش داریم

نفس عمیق در فصل کرونا

دورهمی مجسمه‌های معاصر!