2
پنج شنبه 11 دی 1399
شماره 8125
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
روحانیت
تولیت حرم امام‌خمینیره با بیان اینکه درمورد وصیتنامه امام خمینیره سخن خواهم گفت، تأکید کرد که «نمی‌توان به بخشی از این وصیت مومن باشیم و به قسمتی از آن کافر.»

شهید سلیمانی، سردار اعتدال و‌تدبیر

رئیس‌جمهور در مقام نکوداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی: همیشه یک مسیر اعتدال ملی را طی می‌کرد
دولت
تمجیدهای روز چهارشنبه رئیس‌جمهور از درایت و تدبیر و اعتدال سردار شهید قاسم سلیمانی، گلایه‌های او از دوقطبی‌سازی‌های مخالفان دولت بر سر بدیهی‌ترین مسائل و منافع ملی را هم به همراه داشت.
مخالفت مجلس با حذف عدم‌محکومیت کیفری مؤثر کاندیداها

مخالفت مجلس با حذف عدم‌محکومیت کیفری مؤثر کاندیداها

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری که از 12آذرماه تا‌کنون در دستور کار بهارستان قرار دارد دیروز هم ادامه یافت و در ادامه بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون انتخاباتی ریاست‌جمهوری نمایندگان با بندهای ۵، ۶ و ۷ این طرح موافقت کردند.
پرداخت 150هزار دلار به بازماندگان قربانیان هواپیمای اوکراین
هیأت دولت در جلسه روز گذشته با توجه به پیشنهاد معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، تصویب کرد خسارات مربوط به جان‌باختگان، بدون هیچ‌گونه تبعیض ناشی از ملیت و تابعیت براساس قوانین متبوع و قابل اعمال کشورهای جان‌باختگان، به ورثه و بازماندگان آنها پرداخت شود.
قضایی
رئیس قوه قضاییه در جلسه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و همراهانش که صبح روز گذشته با حضور نمایندگان نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول پیگیری پرونده برگزار شد، گفت: کیفرخواست ترور شهید سلیمانی، تنها دعوی حقوقی خانواده شهید یا ملت ایران نیست بلکه ادعانامه امت اسلام و آزادگان عالم علیه تروریسم دولتی آمریکاست.