• چهار شنبه 26 آذر 1399
  • الأرْبِعَاء 1 جمادی الاول 1442
  • 2020 Dec 16

سهم‌بران بودجه ۱۴۰۰

همشهری‌جزئیات 1135ردیف هزینه جاری‌کشور در سال‌آینده را کالبدشکافی می‌کند
از قدیم گفته‌اند که چو دخلت نیست، خرج آهسته‌تر کن! بودجه ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و دولت گرفتار انبوه مطالبات بودجه‌ای و تنگنای درآمدی سند دخل و خرج خود را به مجلس داده تا آن را بررسی کند و بگوید از کجای بودجه می‌شود زد و از هزینه‌ها کم کرد.
در حالی که 18 سال است زنان آتش‌نشان در کرج فعالیت می‌کنند تهران نیز در آستانه استخدام آتش‌نشانان زن قرار دارد

ایستگاه زنان آتش‌نشان

جذب زن آتش‌نشان؛ خبری که اوایل آذر منتشر شد و مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: «جذب 16آتش‌نشان زن در دستور کار قرار گرفت.»

چرخه اقتصاد و چرخ‌های صنعت حمل‌ونقل

در تاریخ تحولات صنعت حمل‌ونقل کشور عزیزمان، روزهای سرنوشت‌سازی بوده که نقش تعیین‌کننده‌ای نه تنها در انسجام شبکه حمل‌ونقل که در اتحاد ملی داشته‌اند و 26آذر1361، از شمار چنین روزهایی است.

رفع تحریم‌ها مشمول گذر زمان نشود

آقای رئیس‌جمهور طی اظهاراتی در نشست خبری روز دوشنبه با تأکید بر اینکه دولت نخواهد گذاشت عده‌ای پایان تحریم را به تأخیر بیندازند، گفت: «عده‌ای هستند که می‌خواهند پایان تحریم را به تأخیر بیندازند، ما یک دقیقه و یک ساعت هم به این رضایت نخواهیم داد و در برابر آنها خواهیم ایستاد، تحریم باید بشکند و این حق مردم است.»
شهردار تهران در روز سه‌شنبه بدون خودرو و روز ملی حمل‌ونقل: در دوران کرونا توجه شهروندان ما به دوچرخه بیشتر شده است

برای برقی‌شدن حمل‌ونقل عمومی برنامه داریم

آینده حمل‌ونقل در اختیار خودرو‌های برقی خواهد بود و به‌همین دلیل شهرداری برنامه‌هایی برای استفاده از اتوبوس‌های برقی در شهر دارد.

شبکه‌های اجتماعی، حامی سرباز بابلی