• یکشنبه 14 بهمن 1397
  • الأحَد 27 جمادی الاول 1440
  • 2019 Feb 03

خیز دلار برای افت بیشتر

دیروز قیمت هر دلار آمریکا تحت‌تأثیر توافق بر سر ایجاد کانال مالی اروپا تا مرز 11هزارو 300تومان عقب‌نشینی کرد
اعلام آغاز به‌کار ساز و کار مالی مشترک ایران و اروپا در کنار اجرای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی و ممنوعیت مطلق کالاهای غیرضروری ارزبر، به افزایش سرعت نزول قیمت دلار منجر شد و در مبادلات دیروز قیمت هر دلار آمریکا دست‌کم 700تومان افت کرد.

مدعیان سیمرغ از راه می‌رسند

آخرین اخبار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در صفحه‌های ویژه همشهری امروز

چگونه به سازوکار مالی جدید اعتبار ببخشیم؟

سازو کار مالی جدید با عنوان INSTEX که درواقع مخففی از عبارت Instrument in Support of Trade Exchanges و به‌معنای «ابزار پشتیبانی مبادلات تجاری» است،

جنگ پاداش ‌بگیران

بهداد سلیمی به فوتبالیست‌ها: حرف از عشق به وطن نزنید/ ملی‌پوشان فوتبال به سلیمی: در المپیک ریو حذف شدی اما مانند مدال‌آوران، پاداش ریالی و ارزی گرفتی / علی کفاشیان:/ فوتبال پول خودش را درمی‌آورد/ ناظمی به کفاشیان: واریزی‌های ارزی و کمک وزارت ورزش را منتشر کنیم؟

حال روددره‌ها خوب می‌شود؟

ریه‌های تنفسی شهر تهران حالِ مساعدی ندارند؛ روددره‌ها در گذر زمان به سبب تغییرات اقلیمی و ساخت‌وسازها از بین رفته یا در وضعیت نامناسبی قرار گرفته‌اند.

اجرای طرح جایگزین زوج‌و‌فرد از تابستان 98

طرح جدید کاهش آلودگی هوا از ابتدای تابستان سال آینده اجرا خواهد شد. دبیرخانه شورای حمل‌و‌نقل شهر تهران در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح جایگزین زوج‌و‌فرد از ابتدای تابستان 98 خبر داد.

انقلاب‌ما، الگویی تجربه‌نشده در جهان بود

همزمان با نخستین روز‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهردار تهران که در نخستین جلسه از «سلسله برنامه‌های چهلمین فجر انقلاب» که در مسجد نارمک برگزار شد