• چهار شنبه 30 خرداد 1397
  • الأرْبِعَاء 6 شوال 1439
  • 2018 Jun 20

دولتمردان خاموش

2ماه بعد از انتقاد رئیس‌جمهور از روزه سکوت برخی دولتمردان، سخنگوی دولت در پاسخ به همشهری گفت: رئیس‌جمهور همچنان تأکید دارند که چرا اعضای کابینه کمتر با مردم صحبت می‌کنند، حتی از افراد کابینه هم نام بردند که با مردم بیشتر صحبت کنند
عید رمضان گذشت؛ 2ماه از روزی هم که حسن روحانی، رئیس‌جمهور به مدیران دولتی خود خرده گرفته چرا روزه سکوت گرفته‌اند و مردم را با گفت‌وگو قانع نمی‌کنند سپری شده و هنوز این مدیران روزه سکوتشان را افطار نکرده‌اند؛ نشان به آن نشان که محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت می‌گوید:«آقای رئیس‌جمهور مرتب از وزرای محترم این مطالبه و انتظار را تکرار می‌کنند که همه باید با مردم صحبت کنیم».
گزارش اختصاصی همشهری از وضعیت این روزهای رودبار و منجیل

28 سال پس از زلزله

«قیامت» تنها کلمه‌ای است که فاطمه می‌تواند برای توصیف آنچه در روز زلزله‌ دیده بود، استفاده کند. آن روز زمین تکه‌ای از خود را که روستای فَتَلَک روی آن قرار داشت از خود کنده و روی روستای فیشُم انداخت

دولت در مارپیچ سکوت

بدون تردید یکی از وظایف و رسالت‌های ذاتی دولت سخن گفتن با مردم است؛ دولتی که رئیس آن مستقیما توسط مردم و اعضای کابینه‌اش از طریق رأی اعتماد نمایندگان منتخب مردم تعیین شده است.

واردات‌ خودرو و بسترهای‌ غیرشفاف

این روزها واردات خودروهای خارجی در دوره ممنوعیت ثبت سفارش به محل مناقشه دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده و در شرایطی که سازمان بازرسی کل کشور هک شدن سامانه ثبت سفارش را عامل این فساد می‌داند، وزارت صنعت به‌شدت این موضوع را رد می‌کند.

7 اولویت شهر تهران از نگاه شهروندان در برنامه سوم توسعه

آلودگی هوا، ترافیک، آلودگی‌های زیست‌محیطی با اشکال مختلف، نابرابری بین مناطق مختلف شهر تهران در دسترسی به زیرساخت‌ها و خدمات و تاب آوری پایین در مقابل حوادث و رخدادهای پیش‌بینی نشده نتیجه نظرسنجی‌های شهرداری از نخبگان و شهروندان به‌عنوان مشکلات شهر تهران است.

نه به واردات غیرضروری

دومین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوای 3گانه مجریه، قضاییه و مجلس شورای اسلامی، صبح دیروز به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور و با حضور رؤسای قوای مقننه و قضاییه تشکیل و مقرر شد قوای سه گانه برای حل مشکلات اقتصادی مردم همکاری کنند.

5هزار و 700 میلیارد تومان، بدهی قطعی دولت به شهرداری

به‌گزارش همشهری، سخنگوی شورای شهر در چهاردهمین نشست خبری‌اش پرده از بسیاری از ابهامات برداشت. از بدهی 5هزار و 700میلیاردی دولت به شهرداری گفت و به 300گود رها شده در تهران اشاره کرد.

حذف فوتبال از فضای باز شهری

برنامه‌های شهرداری تهران برای تماشای دسته‌جمعی بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی، در مسابقه نخست مقابل مراکش رنگ‌وبوی حماسی به‌خود گرفت اما امشب «فوتبال» از نمایشگرهای فضای باز پخش نمی‌شود.

برندگان بورس در بهار97