28
چهار شنبه 30 خرداد 1397
شماره 7410
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بنویس می‌آیم

موسیقی کلمات
نه رفته‌ای نه پیام آمدنی داده‌ای
ویژه
از سر صبح ابرها خفت آسمان طبله کرده‌اند. از باران خبری نیست. نشسته‌ایم تو تاکسی پژو405. هر چهار شیشه پایین است. چند پشه سفید در اتاقک تاکسی جولان می‌دهند. با کف دست مسیرشان را منحرف می‌کنیم. پشه‌هایی نیستند که از میدان به‌ در شوند. سرتق‌‌اند. جاخالی می‌دهند و مسیر عوض می‌کنند.
اوایل دهه80 تصمیم گرفتم فیلمی درباره گسترش اعتیاد میان نسل جوان بسازم. در تحقیقات و پژوهش‌هایی که برای نگارش فیلمنامه انجام دادم با واقعیت‌های هولناکی مواجه شدم که تا آن روز از آنها خبر نداشتم.
همه در پی تحقق رویای امشب
رستورانی در چین به مشتری‌هایش در ازای روزانه 19دلار اجازه می‌داد طی یک‌ماه از منوی آزاد این رستوران استفاده کنند.
آلودگی رودخانه کانفوسو در پاراگوئه باعث مرگ هزاران ماهی و تغییر چهره این رودخانه شد.

عکس روز

پرچم سه رنگ ایران در میدان سرخ مسکو
چه‌کسی کلاه ناپلئون را برداشت

چه‌کسی کلاه ناپلئون را برداشت

کلاه ناپلئون بناپارت که گفته می‌شود در جریان جنگ واترلو و شکست ارتش امپراتوری فرانسه، از او به‌جا مانده در شهر لیون فرانسه زیر چکش حراج رفت.
تغییر نام تایوان
تغییر نام تایوان
خطوط هوایی ژاپن نام تایوان را در وب‌سایت رسمی خود تغییر داد. این کار باعث ایجاد یک جنجال در روابط میان 2 کشور شده است.

قفسه

ناپلئون شخصا بسیار ساده بود، خیاط مخصوص او شکایت می‌کرد که امپراطور خیلی عادت بدی دارد زیرا که امر می‌دهد شلوار شکاری او را وصله بزنیم و تمام صندوقخانه و جامه‌خانه او 2000 فرانک ارزش ندارد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
برخی وارد عرصه بازیگری می‌شوند و بعد متوجه می شوند نباید ادامه دهند، زیرا بازیگری کار سختی است و هرکسی نمی تواند در این حرفه ماندگار شود.
انتقاد از استیضاح عبدالله نوری: طرح استیضاح عبدالله نوری وزیر کشور که توسط گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه شده قرار است فردا با حضور وزیر کشور در مجلس مطرح شود.