• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 13 آذر 1400
کد مطلب : 147154
+
-

تک خط خبر

کالاهای منتخب صنعتی؛ جدیدترین آمار منتشره از سوی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت(صمت) نشان می‌دهد که در 6ماهه اول امسال از ۲۵کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۵کالا افزایش یافته و بیشترین میزان افزایش تولید مربوط به کامیون روغن و ماشین‌لباسشویی بوده است.

 عرضه سهام زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس  در بورس؛ به‌گفته جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس این شرکت برنامه دارد که سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را در بورس عرضه کند اما به‌ دلیل شرایط فعلی بازار سهام فعلا دست‌ نگه داشته است.

افزایش قیمت جهانی مواد غذایی؛ سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد(فائو) اعلام کرد قیمت جهانی مواد غذایی تحت‌ تأثیر تقاضای بالا برای گندم و محصولات لبنی، در نوامبر برای چهارمین‌ماه متوالی افزایش یافت و در بالاترین رکورد ۱۰سال اخیر ایستاد.

قیمت برنج، شکر و گوشت افزایش یافت؛ آمار‌ها نشان می‌دهد که قیمت برنج، شکر و گوشت در مهر امسال بین ۱۷ تا ۷۵.۸درصد افزایش یافته که بیشترین افزایش قیمت مربوط به شکر، برنج ایرانی و گوشت گوساله بوده است.

پرداخت مطالبات چایکاران؛ حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت ۹۵درصد از مطالبات چایکاران شمال کشور گفت: تاکنون ۷۲۳میلیارد تومان به‌حساب چایکاران واریز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :