05
چهار شنبه 2 تیر 1400
شماره 8251
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت خودرو روی دنده معکوس

قیمت برخی خودروهای پرتیراژ داخلی مانند پراید111، پژو206 و کوئیک دنده‌ای نسبت به 3روز نخست هفته جاری، کاهش یک تا 2میلیون تومانی را تجربه کرد اما مقاومت اغلب پرایدها در برابر کاهش قیمت ادامه دارد
خودرو
پس از گذشت 2هفته از افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در آگهی‌های مجازی فروش خودرو، سرانجام از دیروز سیر نزولی قیمت خودروهای داخلی با کاهش یک تا 3میلیون تومانی قیمت برخی از این خودروها آغاز شد.
پرونده گرانی رسمی شیر و لبنیات روی میز ستاد تنظیم بازار

پرونده گرانی رسمی شیر و لبنیات روی میز ستاد تنظیم بازار

وزارت جهاد کشاورزی با افزایش قیمت شیر خام به ازای هرکیلوگرم 6 هزار و 400 تومان موافقت کرد
با موافقت وزارت جهادکشاورزی، مقرر شده تا افزایش نرخ مصوب هر کیلوگرم شیر خام به 6هزار و 400تومان در نشست هفته آینده ستاد تنظیم بازار بررسی و تصویب شود. با این روند، موج تازه افزایش قیمت شیر و لبنیات در راه است.
اعلام پیش‌بینی سود شرکت‌ها اجباری شد
براساس اعلام سازمان بورس، شرکت‌های بورس موظفند بعد از 3سال وقفه، دوباره از 20تیر‌ماه گزارش پیش‌بینی سود خود را منتشر کنند
بعد از 3سال وقفه در انتشار گزارش پیش‌بینی سود شرکت‌های بورس، قرار است از 20تیر‌ماه امسال، شرکت‌های بورس دوباره گزارش پیش‌بینی سود را منتشر کنند. به‌نظر می‌رسد انتشار این گزارش‌ها می‌تواند عمق تحلیلی بازار سرمایه را افزایش دهد.
تره‌ بار
قیمت 2میوه پرطرفدار تابستانی در میادین کاهش یافت. به گزارش همشهری، طی هفته جاری بعضی از میوه‌های تابستانی در میادین میوه و تره بار کاهش قیمت داشتند که شاخص‌ترین آنها گیلاس و انگور یاقوتی بود.