17
چهار شنبه 2 تیر 1400
شماره 8251
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

منهای فوتبال/ والیبال همچنان می‌بازد

تیم ملی والیبال ایران از لهستان هم شکست خورد. این نهمین شکست ایران در لیگ ملت‌های‌2021 و هفتمین شکست متوالی شاگردان آلکنو در این تورنمنت بود.
ویژه
اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ نهایی برترین آزادکاران جهان را برای حضور در المپیک توکیو منتشر کرد. از بین 6کشتی‌گیر المپیکی ایران فقط مصطفی حسین‌خانی و حسن یزدانی در جمع ۴نفر برتر وزنشان هستند.
در مراسمی با حضور معاون رئیس‌جمهور، شهردار تهران، وزیر و ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از سردیس 9قهرمان المپیک و پارالمپیک و تندیس جهان پهلوان تختی، رونمایی شد.
محمد نوازی، دستیار مهدی رحمتی در پدیده بعد از شکست این تیم برابر استقلال طبق معمول یک کنفرانس خبری تند دیگر داشت و به همه‌‌چیز گیر داد؛ از تغییر زمان برگزاری بازی تا قطع برق ورزشگاه آزادی.
بهنام یخچالی فصل آینده در بوندس‌لیگای یک و برای تیم بسکتبال Mitteldeutscher BC بازی می‌کند. یخچالی بازیکن تیم ملی ایران است که فصل پیش هم در لیگ ProAبازیکن تیم روستوک بود. روستوک نتوانست به لیگ بالاتر صعود کند اما بازی‌های درخشان یخچالی او را به بوندس‌لیگای یک رساند.
پرونده مرحله گروهی یورو1+‌2020 امشب با برگزاری 4‌بازی بسته خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعود‌کننده و حذف‌شده به‌طور کامل مشخص شود.
تیم ملی دانماک برای دومین بار در یورو خاطره‌سازی و تاریخ‌سازی کرد بعد از قهرمانی سال1992به‌عنوان میهمان ناخوانده رقابت‌های جام ملت‌ها.

ما احترام می‌خواهیم

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با همشهری از تبعیضی گفته که به اعتقاد او بین استقلال و رقیبش وجود دارد، او از مدیران باشگاه هم به تندی انتقاد کرده است
بعد از روزهای پرحاشیه و خبرسازی که در باشگاه استقلال سپری شد، آبی‌پوشان در بازگشت دوباره به لیگ برتر با 2گل پدیده را شکست دادند.
رونالدو یاغی می‌شود؟

رونالدو یاغی می‌شود؟

یک رؤیای قشنگ؛ مسی و رونالدو کنار هم در بارسلونا
یک گزارش شاید سر کاری از روزنامه آاس که یک روزنامه هواداری رئالی است باعث شده، هواداران رئال و بارسا بار دیگر به جان هم بیفتند.
شب غیرمنتظره‌ها
شب غیرمنتظره‌ها
استقلال در شبی پدیده را برد که 4 اتفاق، سورپرایزمان کرد
در بازگشت از تعطیلات طولانی‌مدت لیگی، استقلال یک برد خوش‌موقع مقابل پدیده به‌دست آورد.
مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2022قطر در منطقه آسیا، روز دهم تیر قرعه‌کشی خواهد شد و 12تیم راه‌یافته به این دور، رقبای خود را خواهند شناخت.

لیگ ستارگان سوخته

ابتدای مسابقات این فصل علی کریمی در اوج، در بهترین فرم ممکن راهی لیگ قطر شد.

آماربازی

بازی استقلال و پدیده با 2گل به سود آبی‌پوشان به پایان رسید اما آنالیزهای گروه متریکا نشان می‌دهد اختلاف شاگردان مجیدی با حریف‌شان در این بازی حتی به اندازه یک گل هم نبوده است.

برنامه یورو 2020

برنامه یورو 2020
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فرهاد مجیدی برای تقویت کادرفنی خواهان حضور یک مربی ایتالیایی به نام گابریل پین شده که چون منع حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران وجود دارد، اسمش را گذاشته‌اند مشاور ایتالیایی! با این حال در شرایطی که چیزی به پایان فصل نمانده و مربی ایتالیایی هم طبیعتا برای اثرگذاری نیاز به زمان دارد، باشگاه استقلال همچنان برای برآورده کردن خواسته مجیدی امروز و فردا می‌کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8251