• چهار شنبه 2 تیر 1400
  • الأرْبِعَاء 13 ذی القعده 1442
  • 2021 Jun 23

سهم زنان از صندلی های شورا

بررسی‌های همشهری نشان می‌دهد حضور زنان در کرسی‌های شوراهای شهر 31مرکز استان کاهش 15درصدی داشته است؛ درحالی‌که این آمار در مجموع شوراهای اسلامی شهر و روستا 50درصد افزایش را نشان می‌دهد
بررسی فهرست منتشر شده شوراهای شهر 31مرکز استان نشان می‌دهد زنان سهم بسیار اندکی از کرسی‌های مدیریت شهری را به‌خود اختصاص داده‌اند. در مجموع از 405کرسی شورای شهر در مراکز استان‌ها، فقط 35کرسی سهم زنان شده است درحالی‌که این آمار در دوره قبل 41 و در دوره چهارم 63 مورد بود.
مجوز فعالیت قانونی ون‌کافه‌ها در برخی مناطق و خیابان‌های شهر صادر شده است؛ موضوعی که می‌تواند به زیست شبانه و تقویت اقتصاد خرد محلی بسیار کمک کند

بازگشت کافه‌های سیار به تهران

عبور از پیک چهارم ویروس کرونا و بازگشایی مشاغل برای کسب‌وکار، زمینه را برای فعالیت مجدد و قانونی ون‌کافه‌ها در شهر مهیا کرده است.

نگاهی به منتخبان شورای ششم و زنان

تبریک به خواهران و برادران منتخب شورای ششم. اما بعد. وقتی تصویر انتخابات 6 دوره شورای شهر تهران را مرور می‌کنیم، می‌توان حضور زنان در مدیریت شهری را از زوایای مختلف ارزیابی کرد، اما جدی‌ترین بخش آن رابطه رأی‌دهندگان با منتخبین است.

تهران هوشمند، تهران نوآور

روند شهرنشینی در دنیا به سرعت رو به افزایش است و پیش‌بینی می‌شود در چند سال آتی بیش از 70درصد جمعیت دنیا در شهرها زندگی کنند.

وعده تأمین کل نیاز واکسن کشور‌تا پاییز

محمدباقر قالیباف رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس دیروز از بزرگ‌ترین کارخانه تولید واکسن کرونا در شهرک دارویی برکت بازدید کردند.

دولت، خدمتگزار مردم است نه منت‌گذار

سیدابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور منتخب، عصر دیروز در جمع زائران و مجاوران صحن پیامبر اعظمص بارگاه منور رضوی  سخنرانی کرد و گفت: با مدد الهی و کمک مردم و جوانان شرایط را تغییر می‌دهیم.

رونمایی از تندیس تختی در حضور نوبخت و حناچی

در مراسمی با حضور معاون رئیس‌جمهور، شهردار تهران، وزیر و ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از سردیس 9قهرمان المپیک و پارالمپیک و تندیس جهان پهلوان تختی، رونمایی شد.

عصر سریال

نورافکن کرونا روی نابرابری طبقاتی