05
پنج شنبه 11 اسفند 1401
شماره 8727
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درگذشت فیلسوف و نویسنده ایرانی

یاد
سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، در ۷۷سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت. سیدجواد طباطبایی متولد ۲۳آذر۱۳۲۴ تبریز بود.
ویژه
فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، از ۱۲اسفند ماه راهی اکران آنلاین خواهد شد.
با ناامیدی پزشکان از بازگشت به زندگی تام سایزمور بازیگر «نجات سرباز رایان» خانواده وی باید درباره ادامه حیات وی تصمیم بگیرند.
اکبر زنجانپور، هنرمند با سابقه که مدت‌هاست اثری روی صحنه نبرده و در رادیو نیز فعالیت چندانی نداشته، درباره حال و احوال خود به ایسنا می‌گوید: فعلا در حال فیزیوتراپی کمرم هستم.
سینما
نشست رونمایی از مستند «داستان امر و نهی» به کارگردانی محمدهادی نعمتی و با حضور محمدتقی فهیم، منتقد سینما و جلیل محبی، دبیر سابق ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند‌ماه برگزار شد.

یک واقعیت مجازی

گردهمایی 4روزه برای رسانه‌های صوت وتصویر ایران
گزارش
ساترا حالا با تمام حواشی کوچک و بزرگی که در صدور مجوز برای تولید سریال‌های نمایش خانگی و حتی صدور مجوز پخش داشته و دارد، به‌نظر حرف اول را در تصمیم‌گیری‌ها می‌زند؛ سازمانی که زیرنظر صدا‌وسیما فعالیتش را ادامه می‌دهد.
جشنواره100 ؛ سکوی جهانی‌شدن فیلم‌ها

جشنواره100 ؛ سکوی جهانی‌شدن فیلم‌ها

جشنواره بین‌المللی فیلم 100از دیروز کار خود را آغاز کرد
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 از دیروز کار خود را در پردیس سینمایی ملت آغاز کرد. جشنواره فیلم 100 به نمایش فیلم‌هایی که حداکثر 100ثانیه هستند اختصاص دارد و در 3 قالب مستند، داستانی و پویانمایی در 3 بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
افتتاح یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری
افتتاح یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری
آیین گشایش یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران، شنبه ۱۳اسفند در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.