06
پنج شنبه 11 اسفند 1401
شماره 8727
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دختر و پسر خردسال قربانیان عروسی خونین

کوتاه از حادثه
تیراندازی در جشن عروسی حادثه تلخی را رقم زد و موجب جان‌باختن دختر و پسری خردسال و مصدومیت 5نفر دیگر شد.به گزارش همشهری، این حادثه تلخ شامگاه سه‌شنبه در جریان برگزاری جشن عروسی در روستای کردیل بخش افزر شهرستان قیروکارزین واقع در استان فارس اتفاق افتاد.
ویژه
گردشگر برزیلی که همراه با گروهی به تهران سفر کرده بود در شرایطی که در هتل بود به طرز عجیبی جان باخت. به‌گزارش همشهری، ساعت22 سه‌شنبه به کلانتری148 انقلاب خبر رسید که یکی از مسافران هتلی که همراه با گروهی 28نفره در آنجا اقامت داشته جان خود را از دست داده است.
برخورد خودروی پراید با بیلبورد تبلیغاتی بزرگراه به قیمت جان راننده تمام شد.
کارآگاهان پلیس آگاهی به‌دنبال رازگشایی از مرگ مرموز زن معلولی هستند که همراه با برادرش در خانه او جان خود را از دست داده‌اند.
ماموران پلیس با شناسایی یک اغذیه فروشی در محله شوش، 14هزار انواع ترقه در آنجا کشف کردند.
تصادف قطار مسافربری و باری در یونان، جان دست‌کم 36نفر را گرفت

بازداشت رئیس ایستگاه در تصادف هولناک 2قطار

خارجی
به‌دنبال تصادف هولناک 2قطار باری و مسافربری در یونان که جان دست‌کم 36نفر را گرفت، پلیس اعلام کرد که رئیس ایستگاه شهر لاریسا، جایی که حادثه در آنجا رخ داد به همراه 2نفر دیگر بازداشت شده‌‌اند.
سرقت های سریالی با پابند الکترونیکی

سرقت های سریالی با پابند الکترونیکی

سارق جوان که به‌تازگی با گرفتن مرخصی از زندان خارج شده بود تصمیم به گوشی‌قاپی گرفت تا با پول گوشی‌های سرقتی رضایت شاکیان قبلی‌اش را جلب کند. او اما فقط در محدوده خاصی می‌توانست سرقت کند؛ چراکه پابند الکترونیکی به پایش بود.
سرنوشت عجیب نوزادی که چندبار فروخته شد
سرنوشت عجیب نوزادی که چندبار فروخته شد
زن و شوهری که مدعی بودند به‌خاطر بچه‌دارنشدن قصد خرید نوزاد دختر را دارند، در حقیقت کلاهبردارانی بودند که پس از گرفتن نوزاد، او را در اینستاگرام فروختند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
حدود 2ماه پیش یک خودروی ساینا صفر از کارخانه تحویل گرفتم.