06
پنج شنبه 1 تیر 1402
شماره 8807
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرنوشت متفاوت 2محکوم پای چوبه دار

جنایی
سحرگاه دیروز 2 محکوم به قصاص که یکی از آنها کارمند انبار یکی از شرکت‌های معروف پایتخت را به ضرب گلوله کشته و دیگری جان زنی آشنا را گرفته بود، ‌پای چوبه دار رفتند اما یکی از آنها قصاص شد.
ویژه
پیدا شدن پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار در خانه‌اش و کشف یک روسری و تار موی زنانه در کنار جسد، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.
همزمان با پایان تحقیقات از 3نفر از متهمان شهادت مولوی ریگی، امام جمعه مسجد اهل سنت خاش، این پرونده با صدورکیفرخواست به دادگاه ارسال شد.
4سال پس از شهادت یکی از مأموران پلیس در جنوب استان کرمان، عامل اصلی این جنایت در سیستان و بلوچستان به دام افتاد و دستگیر شد.
7ماه پس از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ که شماری از زائران و خادمان این حرم به شهادت رسیدند، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس از صدور کیفرخواست برای شماری از نیروهای مسلح به اتهام بی‌احتیاطی و بی‌مبالاتی و عدم‌اقدام بموقع خبر داد.
متهم پرونده به اتهام قتل عمد در دادگاه محاکمه خواهد شد

صدور کیفرخواست برای قاتل خانه وحشت

پیگیری
تحقیقات در پرونده مرد جنایتکاری معروف به قاتل خانه وحشت که 3 زن جوان را در خانه‌اش حبس و به آنها تعرض کرده و یک زن را نیز به قتل رسانده بود، ‌تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد تا وی به اتهام قتل عمدی پای میز محاکمه برود.به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده جنجالی از روز پانزدهم آذر 1400و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که در آن دختری به قتل رسیده و ۲ دختر دیگر پس از ماه‌ها زندانی بودن در آنجا نجات یافته‌اند، شروع شد.
الکل مسموم چطور به‌ قربانیان رسید؟

الکل مسموم چطور به‌ قربانیان رسید؟

در شرایطی که مسمومیت‌ با مشروبات الکلی مسموم در کرج همچنان ادامه دارد و هر روز افراد بیشتری قربانی می‌شوند، کارگروه ویژه‌ای در دادگستری استان البرز برای بررسی علل و زمینه‌های وقوع این حوادث تشکیل شد و حالا ابعاد تازه‌تری از تولید مشروبات الکلی و نحوه دسترسی قربانیان به آن روشن شده است.
مرگ راننده بی‌گناه در کورس خیابانی 2 خودرو
کورس خیابانی پسر پژوسوار با 2 دختر تویوتاسوار باعث مرگ دردناک راننده خودرویی دیگر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اصلاح قانون کار درصورتی تعریف می‌شود که در وهله اول حقوق و مزایا، همسان با تورم جامعه باشد و در مرحله بعد کارکشی روزمزد که معمولا بدون بیمه است، حذف شود.