• پنج شنبه 1 تیر 1402
  • الْخَمِيس 3 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jun 22

ساحل غربی؛ جهنم صهیونیست‌ها

حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین مبنای فقهی و شرعی دارد/ ورود نسل جوان مومن به صحنه مبارزه بشارت‌دهنده آینده روشن است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز با آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه دیدار کردند.

دنیا زبان ما را یاد گرفت

ریل جدید دیپلماسی در دولت سیزدهم از روزهای نخست بنا گذاشته شد. تأکید بر گسترش رابطه با همسایگان و توسعه سد دیپلماسی و البته توجه به دیپلماسی اقتصادی ازجمله محورهایی است که رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه بر آن تأکید کرده‌اند.

دولت سیزدهم چگونه ریل سیاست خارجی کشور را تغییر داد؟

اتفاقاتی که اخیرا شاهد آن هستیم را باید با دقت رصد و تحلیل کرد. اتفاقاتی مثل چرخش در نگاه اروپا به منافقین و برخوردی که با آنها در آلبانی شد، مانع شدن فرانسه از برگزاری تجمع آنها، مذاکراتی که در عمان انجام شده و سفر پادشاه این کشور به ایران همگی نشان می‌دهد که دولت سیزدهم بر پایه رویکردهای اعلامی خود که به ظرفیت‌های داخلی متکی است، به نتایج قابل توجهی رسیده است.

ایران 11 یخچال طبیعی دارد

ساکنان دامنه های قلل مرتفع در دنیا از شنیدن صدای ریزش خرده‌سنگ‌ها بیشتر از همه نگران می‌شوند. ذوب سالانه برف‌ها یک طرف، حالا با گرم‌تر‌شدن دمای زمین، یخچال‌های طبیعی که در همه سال فشرده از یخ بود نیز در حال آب‌شدن هستند.

پایان بلاتکلیفی شبکه نمایش خانگی

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بعد از فعالیت 6ساله ساترا بالاخره تصویب کرد که وظیفه نظارت در حوزه سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه، برعهده سازمان صداوسیماست.

حکمرانی سایبری در آمریکا

الکل مسموم چطور به‌ قربانیان رسید؟