21
دو شنبه 11 شهریور 1398
شماره 7750
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حل معضل دستفروشان با همدلی مردم و مسئولان میسر است

پاسخ مسئولان
شرکت بهره‌برداری متروی تهران به‌دنبال درج پیام مردمی در تاریخ 4شهریورماه با موضوع «مبارزه با معضل دستفروشان مترو» پاسخ داده است: «ضمن سپاس از انتقال دیدگاه این مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند: اجرای قانون و بهره‌مندی از آن از حقوق اولیه شهروندان است و برای دستفروشان که آرامش را از مسافران محترم مترو گرفته و معضلی جدی ایجاد کرده‌اند باید چاره‌ای اندیشید و شرکت بهره‌برداری مترو نیز چنین هدفی را دنبال می‌کند.
ویژه
مامور پلیس فرودگاه که کیفی پر از دلار را پیدا کرده بود، آن را به صاحبش که یک گردشگر عراقی بود، برگرداند.
تحقیقات پلیس درخصوص تیراندازی مرگبار در جاده دلگان که به قتل راننده وانتی منجر شده بود، به دستگیری قاتل فراری پس از ماه‌ها فرار منجر شد.
3نفر که برای یافتن گنجی افسانه‌ای وارد غاری در حوالی اصفهان شده بودند، بهای این ماجراجویی را با جان‌شان پرداخت کردند.
تلاش مرد جوان برای دستگیری سارق گوشی‌اش به جنایت انجامید

مالباخته قاتل شد

داخلی
وقتی مالباخته برای دستگیری سارقان موبایلش شروع به تعقیب آنها کرد تصورش را هم نمی‌کرد که به اتهام قتل عمد دستگیر شود.
جزئیات تازه در پرونده سرقت از خانم دکتر

جزئیات تازه در پرونده سرقت از خانم دکتر

«سارقان در نقش همخانه به خانه‌ام آمدند و علاوه بر اینکه با آب جوش مرا سوزاندند و اموالم را سرقت کردند، ‌تمام عکس‌های شخصی‌ام را در اینستاگرام منتشر کرده و آبرویم را به بازی گرفته‌اند.»
نجات 2کوهنورد گرفتار‌شده در ارتفاعات شاهوار
نجات 2کوهنورد گرفتار‌شده در ارتفاعات شاهوار
امدادگران هلال احمر پس از 30کیلومتر پیاده‌روی توانستند زن و مرد کوهنوردی را که در ارتفاعات شاهوار گرفتار شده بودند، از مرگ نجات دهند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
با فرارسیدن محرم مشکلی که هرساله ابعاد تازه‌ای می‌یابد، باز هم بروز و ظهور یافته؛ فراوانی ظروف یکبار مصرف در کوی و برزن! از همه عزاداران حسینی تقاضا می‌کنم زباله‌های ظروف نذری یا لیوان‌های آب و شربت یکبار مصرف را در سطل‌های زباله بیندازند.
چندین مورد چپ‌شدن کامیون در لرستان بوده که مردم غیور لر در جمع‌آوری کالای ریخته‌شده روی زمین به داد راننده رسیده‌اند و جلوی خسارت بیشتر را گرفته‌اند. جا دارد از این مردم غیور و ارزشمند تشکر کنیم.