• دو شنبه 11 شهریور 1398
  • الإثْنَيْن 2 محرم 1441
  • 2019 Sep 02

مذاکره در پاریس، رایزنی در مسکو

هیأتی اقتصادی و سیاسی به ریاست سیدعباس عراقچی امروز در پاریس درباره بسته پیشنهادی اروپا به ایران گفت‌وگو می‌کنند
پاریس امروز میزبان مذاکرات حساس بین ایران و فرانسه است؛ مذاکراتی که اگر به نتیجه برسد شاید برجام را از حالت کما خارج کند و اگر اروپا نتواند مطالبات تهران را تامین کند
با رأی کمیسیون ماده 5 به ریاست حناچی

7میدان شهر چهره عوض می‌کنند

گامی جدی برای ساماندهی 7میدان بزرگ پایتخت برداشته شد. اینطور که مشخص است، میادین ولیعصر، انقلاب، فردوسی، وحدت اسلامی، محمدیه، خراسان و اختیاریه تهران با رویکرد کلی توسعه فضاهای همگانی و حفظ بناهای ارزشمند شهری ساماندهی می‌شوند.

الزامات ساخت‌‌وساز در پادگان‌ها

طبق مصوبه شورای‌عالی شهرسازی در سال 1366 که چندبار دیگر هم در دهه 70 اصلاح و تکرار شد، قرار بود تمام پادگان‌های داخل شهر به خارج منتقل شوند و زمین‌های آنها به کاربری‌های مناسب قلمروهای همگانی اختصاص پیدا کند.

ریشه شوونیسم عربی- ایرانی

از هزار سال پیش با تصرف ایران به‌دست اعراب مسلمان، نگاه منفی ایرانی‌ها نسبت به اعراب شروع شد.

تقویت صادرات غیرنفتی برای پایداری رشد اقتصادی ایران

صادرات غیرنفتی، به‌خصوص صادرات خدمات فنی و مهندسی یکی از مهم‌ترین مسیرهایی است که ایجاد اشتغال پایدار کرده و از مهاجرت نخبگان به کشورهای غربی تا اندازه‌ای جلوگیری می‌کند.

منطقه قهر و آشتی

کمک‌های عربستان به عراق در جنگ علیه ایران، متهم شدن ایران به اقدام برای ترور سفیر عربستان، مناقشه بر سر جزایر سه‌گانه ایرانی، تحریف نام خلیج‌فارس، کشتار حاجیان ایرانی در سال1366 در مکه، تلاش‌برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس برای به نتیجه نرسیدن برجام، حمله به سفارت و کنسولگری عربستان در ایران و خیلی اتفاقات دیگر در طول این سال‌ها همواره روابط ایران با کشورهای حوزه خلیج‌فارس به‌خصوص عربستان را تحت‌تأثیر قرار داده است.

کیان؛ پهپاد جدید ایرانی

همزمان با دهم شهریور، روز نیروی پدافند هوایی ارتش، پهپاد رزمی، پدافندی و نقطه‌زن «کیان» با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده این نیرو رونمایی شد.
همه خطراتی که ممکن است هنگام امضای یک قرارداد اجاره بر سر راهتان باشد

اجاره‌نشینی با خیال آسوده

همه‌ساله و در آخرین ماه‌های تابستان، شاهد رونق بازار مسکن هستیم و خیلی از خانواده‌ها تصمیم می‌گیرند با توجه به محلی که برای تحصیل فرزندانشان درنظر گرفته‌اند، اقدام به تهیه مسکن کنند.

مقاومت تا پیروزی نهایی تجدیدناپذیر است