6
دو شنبه 11 شهریور 1398
شماره 7750
ایرانشهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اجرای پایاب سد گیوی تا 2 ماه دیگر

اردبیل
شهرستان کوثر در جنوب استان اردبیل ظرفیت جالب ‌توجهی در حوزه کشاورزی دارد که نیازمند تأمین امکانات و زیرساخت برای توسعه است. سال‌هاست برای تامین آب کشاورزی این شهرستان وعده تکمیل پایاب سد گیوی داده شده است، اما با گذشت 15 سال از کلنگ‌زنی سد، پایاب آن هنوز اجرا نشده و با وجود آب‌گیری به دلیل اجرا نشدن پایاب سد نتوانسته تاثیر خود را بر توسعه کوثر با محوریت کشاورزی داشته باشد.
ویژه
پیام‌های خود را با این شماره در میان بگذارید.
فارس
آیین تعویض پرچم و سیاه‌پوش شدن حرم احمد بن موسی شاهچراغ ع و سید میر محمدع و آماده‌سازی حرم به مناسبت آغاز ماه محرم با حضور خدام و دل‌سوختگان اباعبداللهع برگزار شد.

نگاه کردستان به بانه و مریوان

موافقان معتقدند ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی کردستان را فراهم کند اما منتقدان زیرساخت ها را پیش‌نیاز این طرح می‌دانند
کردستان
طرح منطقه آزاد تجاری هفت شهرستان از جمله بانه و مریوان در فاصله بین مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است.
کشاورزی
قیمت پایین خرما در حین برداشت، نبود صنایع بسته‌بندی و سردخانه‌ای و اختلاف قیمت خسارت وارده به کشاورزان با پرداختی بیمه از مشکلات نخلداران استان به‌ویژه نخلداران فنوجی است.