بیشک تبلیغات محیطی یکی از اصلیترین روشهای فروش به شمار میرود. حال آنکه هزینه تبلیغات در برخی از شاخههای تبلیغات محیطی بسیار سنگین بوده و فقط برخی از برندهای مطرح قادر به پرداخت هزینههای آن هستند.
گفتوگوی اختصاصی با پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران
توسعه حملونقل عمومی یکی از اولویتهای اصلی در برنامه مدیران شهری جوامع پیشرفته است. حل مشکل ترافیک، جابهجایی و انتقال آسان، تامین نیازهای اقتصادی و اجتماعی شهروندان و کمک به برطرف کردن مشکلات زیستمحیطی، بهویژه آلودگی هوا ازجمله مواردی است که میتواند با توسعه زیرساختها و ناوگان حملونقل عمومی امکانپذیر شود.