18
شنبه 11 بهمن 1399
شماره 8148
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی فلورا فیض‌بخش تلاش برای پاسخ دادن به یکی از مهم‌ترین پرسش‌های ماست؛ با رفتن و ترک کردن یک مکان، چه تغییراتی در آن جغرافیا اتفاق می‌افتد؟
سال گذشته گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بسیاری از حاضران در جشنواره ساندنس2020 به بیماری با علائمی مشابه علائم بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، انتشار یافت، پیرو انتشار این گزارش‌ها، برخی از خبرگزاری‌ها نظیر هالیوودریپورتر در سال2020، جشنواره ساندنس را به نوعی نخستین کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا معرفی کردند، اما امسال و پس از گذشت یک سال از شیوع کرونا در آمریکا و درگذشت دست‌کم 400هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کووید –19و روند کند واکسیناسیون در این کشور، به‌منظور پیشگیری کامل از ابتلای حاضران در این جشنواره به ویروس کرونا، جشنواره ساندنس2021 به‌صورت کاملا آنلاین و مجازی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار می‌شود. دوره‌های قبلی این جشنواره به‌صورت متمرکز در پارک سیتی یوتا برگزار می‌شد.

جشنواره با احتیاط

همه آنچه قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر باید برای ثبت در تاریخ این رویداد به‌خاطر سپرد
گزارش
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی نمایش فیلم‌ها در برج میلاد، جشنواره سی‌و‌نهم رسما در انتظار سپری‌شدن ساعات پایانی شمارش معکوس برای آغاز است. اندک‌اندک توجه‌ها از بحث فیلم‌های خط‌خورده و توقیفی و البته برگزار‌شدن یا نشدن جشنواره روی نمایش فیلم‌ها و التهاب درباره چیستی واکنش‌ها متمرکز می‌شود.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
از امروز شنبه سی‌ونهمین دوره جشنواره تئاتر فجر با اجرای ۱۰۷نمایش در بخش‌های مختلف کار خود را شروع می‌کند. این جشنواره امسال بیشترین سهم اجرایی خود را در اختیار گروه‌های نمایش دیگر شهرها قرار داده و علاوه بر بخش محدود اجرای فیزیکی، نمایش‌ها اجرای آنلاین خواهند داشت.