11
شنبه 11 بهمن 1399
شماره 8148
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استارت‌آپ Lilium پس از اینکه برنامه‌های مربوط به آماده‌سازی یک ایستگاه تاکسی هوایی را برای انجام اقدامات عملیاتی در فلوریدا در اواسط دهه گذشته میلادی اعلام کرد، اکنون این دیدگاه را گسترش داده و توافقنامه‌ای را برای ساخت شبکه‌ای از دست‌کم 10 به‌اصطلاح فرودگاه در سراسر ایالت به امضا رسانده است.
شارژ داشتن یا نداشتن حالا با داشتن گجت‌های مختلف حالا به یکی از دغدغه‌های زندگی همه ما تبدیل شده است. به همین‌خاطر خیلی‌ از ما مجبور به همراه داشتن پاوربانک به‌عنوان شارژ ذخیره هستیم. اما اگر در هر محیطی که هستید گجت‌هایتان به‌صورت خودکار و بدون نیاز به کاری شارژ می‌شدند چقدر زندگی‌تان راحت می‌شد؟

فیلترینگ بدون جلسه و مشورت

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه براساس قانون، مسئول فیلترینگ به‌حساب می‌آید اما مدت‌هاست این کارگروه در این رابطه تشکیل جلسه نداده است
اینترنت
کاربران ایرانی سال‌هاست با بسته و مسدود شدن ناگهانی پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها بدون آنکه دلیل آن را بدانند دست و پنجه نرم کرده‌اند. همین چند وقت پیش درحالی‌که کاربران به‌خاطر مسائل حریم خصوصی واتساپ در حال مهاجرت به سیگنال بودند به‌صورت ناگهانی و بدون ارائه دلیل خاصی این پیام‌رسان هم به فهرست بلند فیلترینگ کشور پیوست.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
براساس تحقیقات جدید و هشداردهنده‌ای که در این ‌ماه منتشر شده، از بین رفتن یخ‌های جهان طی 2دهه گذشته به‌سرعت افزایش یافته است و دانشمندان همچنان در حال محاسبه و بررسی میزان افزایش سطح آب دریا هستند.