54
سه شنبه 8 مرداد 1398
شماره 7723
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتقاد استاندار اصفهان از گرانی مواد اولیه

در استان اصفهان
استاندار اصفهان از مدیرعامل بانک رفاه کشور خواست در یکی از طرح‌های تامین آب شرب استان، پروژه انتقال آب اصفهان-خلیج فارس یا اجرای خط راه‌آهن اصفهان- شاهین شهر سرمایه‌گذاری کند.
اخبار ویژه
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات چهارمحال و بختیاری از شناسایی باند کلاهبرداری اینترنتی توسط پلیس فتای استان در یکی از استان‌های مرکزی کشور خبر داد.
مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال سطح زیر کشت گیاهان دارویی در این استان به هزار هکتار رسیده که این میزان نسبت به دو سال گذشته 2 برابر افزایش یافته است.
شهردار اصفهان گفت: امروزه شاهد افزایش آمار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستیم در صورتی که نیاز به کار و ایجاد اشتغال و حضور در عرصه‌های عملیاتی ضروری است، اما به علت نبودن مهارت و ناتوانی در عرصه‌های عملی، این مسئله به معضل تبدیل شده است.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر سلامت آب شرب اصفهان گفت: کیفیت و سلامت آب شرب و بهداشتی برای مردم خط قرمز ماست.
افزایش بهای بلیت سفرهای هوایی یزد به مقاصد مختلف به‌ویژه تهران داد یزدی‌ها را در آورده است و حتی مسئولان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند، اما مدیرکل فرودگاه یزد اعلام می‌کند اگر مردم احساس می‌کنند در حقشان احجافی صورت گرفته است، شکایت کنند تا پیگیری کنیم.

نسخه شفابخش برای صنایع ورشکسته اصفهان

برخی بر این باورند که ورشکستگی صنایع، بیش از این‌که به رکود و شرایط اقتصادی کنونی مرتبط باشد، ناشی از مدیریت ناکارآمد است
صنعت
به اعتقاد فعالان و کارشناسان اقتصادی احیای واحدهای نیمه‌تعطیل و راکد و بازسازی تجهیزات این واحدهای صنعتی باید در اولویت رفع مشکلات قرار گیرد. به‌ویژه در اصفهان که با وجود ۹هزار و ۵۶۰ واحد صنعتی و تولیدی، بسیاری از صنایعش در این سال‌های اخیر با رکود و ورشکستگی روبه‌رو بوده است.
حرکت لاک‌پشتی طرح انتقال آب بن- بروجن

حرکت لاک‌پشتی طرح انتقال آب بن- بروجن

با بهره‌برداری از این طرح، مشکل آب شرب ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری با جمعیتی افزون بر ۴۶۰ هزار نفر رفع می‌شود
سرعت کم اجرای طرح انتقال آب بن- بروجن که در این برهه از زمان حیاتی‌ترین طرح چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود، تامین آب شرب نیمی از جمعیت این استان را با چالش جدی مواجه کرده است.

کمبود اعتبار برای نگهداری راه‌های یزد

راهداری
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت راه‌های استان گفت: باید 3 تا 4 درصد هزینه ساخت برای نگهداری راه‌ها اختصاص یابد اما این‌گونه نیست
PDF سه‌شنبه 8 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: وضعیت منابع آب مهریز بحرانی شده که ‌رفع این مشکل مستلزم همکاری همه ارگان‌ها و مردم است.
مدیرکل موزه‌ها و اموال تاریخی کشور، موزه را مهم‌ترین رکن فرهنگی جامعه و معیار توسعه دانست و از صدور مجوز اولین موزه در اقامتگاه بوم‌گردی روستای سریزد شهرستان مهریز خبر داد.