54
شنبه 29 تیر 1398
شماره 7714
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راه‌اندازی کمیته محیط ‌زیست در یزد

در استان یزد
رئیس کمیسیون خدمات و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر یزد، گفت: کمیته محیط ‌زیست با مشارکت سمن‌ها و اساتید دانشگاه در شورای شهر یزد راه‌اندازی می‌شود.
اخبار ویژه
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در تابستان امسال با بهره‌برداری از ۱۳ طرح صنعتی با اعتبار افزون بر ۶۵۶ میلیارد ریال
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲۸ مدرسه با کمتر از ۱۰ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: احداث حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان باعث تردد خودروهای سنگین از مسیر جایگزین غیرمسکونی می‌شود و از این طریق امنیت جانی ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان اصفهانی را افزایش می‌دهد.
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور حفاظت از بافت تاریخی یزد را موضوعی استراتژیک دانست و گفت: حفاظت از این بافت تاریخی می‌‎ تواند به وحدت، همدلی و همراهی مردم و ساکنان بافت بینجامد.
سابقه تقویت ارتباط بین شهروندان یزدی با مدیران شهری نشان داده که مردم همراهی خوبی برای مدیریت بهتر شهر دارند، شهردار جدید یزد نیز با همراهی شورای شهرتصمیم دارد با تقویت این ارتباط، راه را برای پیشبرد برنامه‌های شهری هموار سازد.

بازار بی‌قانون رهن و اجاره

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرکرد : اکنون تعیین اجاره‌بها و قیمت خرید و فروش ملک یا زمین براساس تورم صورت می‌گیرد که منطقی نیست
مسکن
قیمت اقلام مختلف و کالاهای اساسی زندگی مردم یک سالی است که دچار نوسان شده و روز به روز شاهد یک قیمت جدید و بعضا شوکه‌کننده در برخی اقلام هستیم.
رقابت سینماهای اصفهان با تهران

رقابت سینماهای اصفهان با تهران

استان اصفهان با 31 سینما و 58 سالن جایگاه خوبی در کشور پیدا کرده اما همین یک هزار و 341 صندلی هم کفاف نیاز سینمایی اصفهانی‌ها را نمی‌دهد
تابستان که می‌شود تب سینما در اصفهان بالا می‌گیرد. شاید یکی از دلایل مهم آن برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان باشد.

قیمت مصوب گوشت مرغ اعلام شد

در استان یزد
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به تصویب قیمت گوشت مرغ، اعلام کرد: هر کیلوگرم گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شد.
PDF شنبه 29 تیر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: روستاها و شهرهایی با بافت تاریخی که جمعیت آنها کمتر از ۲۰ هزار نفر است در اولویت صدور مجوز برای تاسیس اقامتگاه‌های بوم‌گردی قرار دارند.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این‌که رهاسازی و اصلاح هندسی فضاهای شهری از جمله اولویت‌های اجرایی این معاونت است، گفت: اولین جشنواره گردشگری معلولان در یزد برگزار می‌شود.