دانشجوی متقاضی کارت بلیت با پشتیبانی کارت بلیت تماس بگیرد
روابط عمومی شرکت بهره برداریهای راهآهن شهری تهران و حومه مترو بهدنبال درج پیام مردمی در تاریخ 9تیرماه در ستون با مردم با عنوان « کارت دانشجویی مترو صادر نشد» پاسخ داده است: ضمن تشکر از شهروند گرامی و قدردانی از روزنامه همشهری بابت انعکاس دیدگاهها و نقطهنظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی و تعامل به اطلاع میرساند: با توجه به عدمذکر مشخصات در پیام درج شده در روزنامه همشهری از آن مسافر گرامی تقاضا میشود جهت پیگیری وضعیت صدور کارت بلیت خود با شماره 43617پشتیبانی کارت بلیت اعتباری ایزیپی تماس حاصل نمایند یا پس از مراجعه به سایت ثبتنام و ارسال کد ملی، امکان پیگیری موضوع را فراهم کنند.