54
دو شنبه 24 تیر 1398
شماره 7710
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اجرای طرح محدوده ترافیک در اصفهان تا پیش از مهر

در استان اصفهان
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با فراهم شدن مقدمات اجرایی طرح محدوده ترافیک که شامل زیرساخت‌ها، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است، پیش از مهرماه بخشی از این طرح در شهر اصفهان اجرایی خواهد شد.
اخبار ویژه
شهردار اصفهان گفت: بیش از 5۰۰ عنوان برنامه ویژه فصل تابستان در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان برای عموم شهروندان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از مهار آتش‌سوزی در مراتع منطقه حفاظت‌شده تنگ‌صیاد در این شهرستان خبر داد.
تیم پاورلیفتینگ چهارمحال و بختیاری موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشوری در رده سنی نوجوانان شد.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۴ هزار بیمار مبتلا به فشار خون در چهارمحال و بختیاری طی طرح ملی بسیج کنترل فشار خون شناسایی شدند.
هفته ادبیات کودک و نوجوان و سالروز درگذشت «مهدی آذریزدی» امسال در حالی دهمین سال را پشت سر گذاشت که باز هم، خالق «قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب» سهم ناچیزی از برنامه‌های نمایشی داشت.

توسعه همکاری‌های اصفهان و شانگهای

از میان خبرها
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان گفت: ظرفیت‌های این خطه به‌ویژه در زمینه‌های گردشگری و اقتصاد، زمینه مساعدی برای همکاری با سایر شهرهای دنیا به‌ویژه شهرهای چین است
فاصله صنعت و دانشگاه در اصفهان کم می‌شود

فاصله صنعت و دانشگاه در اصفهان کم می‌شود

با توسعه همکاری مراکز دانشگاهی و شرکت شهرک‌های صنعتی، می‌توان اصفهان را از یک استان صنعتی به استانی فراصنعتی تبدیل کرد
آمارها چنین نشان می‌دهند که در اصفهان به عنوان استانی صنعتی، بین صنایع و دانشگاه‌ها فاصله بسیاری وجود دارد درحالی‌که از دانش به ‌عنوان منبعی راهبردی و حتی گاه برتر از منابع طبیعی و اقتصادی یاد می‌شود.

حمایت از مخترعان برای رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: رویکرد این سازمان حمایت از مخترعان و تولیدکنندگان جوان برای رونق صنعت و حرکت به سمت تولیداتی با صرفه اقتصادی بالا خواهد بود.
کشف8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: 8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان کشف و توقیف شد.

برخورد با گران‌فروشی به گردشگران خارجی

در استان یزد
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یزد از پیگیری جدی تخلف گران‌فروشی به گردشگران خارجی از سوی برخی از واحدهای صنفی خبر داد.

آجر در یزد گران شد

در استان یزد
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از افزایش 15 درصدی قیمت آجر خبر داد.

برگزاری جشن ثبت ملی قهوه یزدی

در استان یزد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد گفت: جشن ثبت ملی قهوه یزدی با هدف آشنایی مردم با شیوه‌ طبخ این نوشیدنی اصیل برگزار شد.
PDF دوشنبه 24 تیر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
ناباروری در دهه‌های اخیر به یکی از مشکلات زوج‌ها تبدیل شده است؛ پزشکان علل مختلفی از جمله عادات غذایی نامناسب، مسائل وراثتی،
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دیوار برخی از مدارس به سمت معابر کشیده شده است که باید اصلاح شود.