54
چهار شنبه 26 تیر 1398
شماره 7712
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گوشت‌های بدون مهر دامپزشکی را نخرید

گوناگون
سرپرست معاونت سلامت دامپزشکی البرز تاکید کرد: مردم باید مراقب دستورالعمل‌های بهداشتی باشند و از خرید گوشت‌های بازرسی‌نشده و بدون مهر دامپزشکی خودداری کنند.
اخبار ویژه
بازار دائمی شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ با هدف حمایت از جامعه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و دستفروشان، کار خود را آغاز کرد.
«پویان رحمانی» یکی از قهرمانان بااخلاق البرز است که پیش از این در رشته ورزشی کونگ‌فو مدال‌های قهرمانی کسب کرده بود، اما به دلیل خارج شدن این ورزش از رده قهرمانی به ورزش «پنچاک سیلات» که یک ورزش رزمی اندونزیایی و کمترشناخته‌شده در کشور ماست، پا گذاشت و اکنون با حضور چندماهه در اردوی تیم ‌ملی برای مسابقات آسیایی که در قزوین برگزار خواهد شد و نفرات المپیکی در آن مشخص می‌شوند، به عنوان تنها نماینده از البرز شرکت می‌کند.
البرز از داشتن هنرمندان موسیقی غنی است و ظرفیت‌های بالایی در این زمینه دارد و می‌توان افراد و گروه‌های حرفه‌ای موسیقی را در استان به‌راحتی پیدا کرد. البته موضوعی که باید مد نظر قرار داد این است که فراهم بودن بستر برای حضور و هنرنمایی این هنرمندان، به انگیزه‌بخشی و‌ حضور پررنگ‌تر آنها و‌ همچنین مردم در عرصه موسیقی کمک می‌کند‌.
انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان صمت و بانک توسعه تعاون استان البرز موجب شد تا صنایع شهرستان اشتهارد از تسهیلات 5 میلیاردی سرمایه در گردش برای به حرکت درآوردن چرخ‌دنده‌های تولید کشور برخوردار شوند.
استاندار البرز گفت: بیش از 29 میلیون دلار صادرات در سه ماهه نخست سال 98 از البرز به کشورهای مختلف دنیا صورت گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 9‌میلیون دلار رشد یافته است.

هشدار فرونشست زمین در البرز

فرونشست ۲۹سانتی‌متری سالانه زمین‌های زراعی جنوب اتوبان کرج 0 قزوین بیشترین میزان فرونشست در این منطقه است
زیست بوم
فرونشست، مرگ آبخوان‌ها و نفوذ زبانه آب شور، پدیده‌‌ای است که آرام و بی‌صدا در حال گسترش است، بی‌آن‌که به‌عنوان دغدغه‌ای جدی مورد توجه قرار گیرد. پدیده فرونشست در البرز به جایی رسیده است که سازمان نقشه‌برداری کشور نامه‌ای خطاب به 7 وزیر نوشته و در آن در مورد فرونشست ۲۹سانتی‌متری استان البرز هشدار داده است.
مشارکت بخش خصوصی در تکمیل بزرگراه همت

مشارکت بخش خصوصی در تکمیل بزرگراه همت

شهردار کرج: این پروژه تاکنون 45 درصد پیشرفت داشته است
شهردار کرج گفت: تکمیل پروژه ادامه بزرگراه همت با سرمایه‌گذاری مستقیم بخش خصوصی انجام می‌شود.
آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس راه

آغاز به کار گشت‌های ویژه پلیس راه

خودروهای ویژه کنترل نامحسوس بدون پلاک شخصی، بغل‌نویسی‌شده و مجهز به چراغ گردان نامحسوس پشت شیشه هستند
فرمانده انتظامی البرز گفت: خودروهای ویژه کنترل نامحسوس پلیس راه استان در معابر درون‌شهری و جاده‌های برون‌شهری آغاز به کار کردند.
PDF چهارشنبه 26 تیر 1398
کوتاه البرز
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل ریلی شهرداری کرج میزان پیشرفت فیزیکی پروژه متروی کرج را 5/37‌درصد اعلام کرد.
اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان نظرآباد به کسانی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش در این شهرستان می‌کنند، اخطار داد.
کشاورزان فردیس البرز 2182 تن گندم از مزارع کشاورزی این شهرستان برداشت کردند.
پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد با انتشار تصاویر سارقان طلای کودکان و اخاذی از سالمندان در پوشش کمک به مراکز خیریه، از مردم خواست چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.