10
چهار شنبه 26 تیر 1398
شماره 7712
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک یاغی دیگر در مسیر بازگشت. پرسپولیس دوره افتاده و همه مغضوبان برانکو را بازپس می‌گیرد.
گویا قرار نیست بساط اعتراض‌ها و تحصن‌های خیابانی از فوتبال ایران برچیده شود. در شرایطی که پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی برانکو آنقدر در خیابان شیخ‌بهایی بست نشستند که خانم همسایه مجبور شد با شلنگ روی آنها آب بپاشد! حالا دوباره نوبت استقلالی‌ها رسیده که به این تاکتیک متوسل شوند.
به خاطر یک فقره بدهی 60هزار یورویی باقیمانده از دوران مدیریت محمد رویانیان، لوگوی پرسپولیس در آستانه توقیف و مزایده قرار گرفته است.
منتقدان، جواد محتشمیان را علیرضا علیفر والیبال می‌دانند، گزارشگری که مثل علیفر مربی بوده و بیش ازآنکه بازی را گزارش کند، تفسیر می‌کند.

نرمش درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

گزارش همشهری از رایزنی مدیران وزارت ورزش برای فرار از محرومیت احتمالی فوتبال. گفته می‌شود گزارش نامه رئیس فیفا روی میز وزیر کشور قرار گرفته است
با نزدیک شدن به پایان مهلتی که فیفا به فدراسیون فوتبال ایران داده، سوال درباره پرونده ورود زنان به ورزشگاه‌ها مهم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.
گابریل کالدرون در شرایطی که اردوی آماده‌سازی ترکیه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، پس از بررسی و آنالیز تمرینات بازیکنان، با توجه به شرایط و نیازهای تیم و تفکرات فنی خود، سروش رفیعی و شایان مصلح را از فهرست بازیکنان مدنظر خود خارج کرد و آنها را برای تعیین وضعیت و انتخاب‌هایی که خواهند داشت، در اختیار باشگاه قرار داد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شما کافو هم که باشید و آن همه افتخار و بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را هم داشته باشید باز ممکن است با اشتباهی همه ثروت خود را از دست بدهید.
انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در حالی امروز برگزار می‌شود که هنوز یک صدای واحد از مجمع انتخاباتی به گوش نمی‌رسد و معلوم نیست که اعضای مجمع به چه‌کسی رأی می‌دهند.