54
شنبه 22 تیر 1398
شماره 7708
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سازماندهی مشاغل آلاینده؛ همچنان بلاتکلیف

خبر
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: انتقال مشاغل پرسروصدا در استان به خارج از کرج همچنان بلاتکلیف است که تحقق آن همت و اتحاد مسئولان استانی را می‌طلبد.
اخبار ویژه
مدرسه‌ها که تعطیل می‌شوند، نام‌نویسی برای سال تحصیلی جدید هم کلید می‌خورد، اما در البرز اگرچه شماری دوران مدرسه را پشت سر می‌گذارند، لیکن جمعیتی چندبرابر آنها شامل نوآموزان و مهاجران به فهرست نام‌نویسی‌ها افزوده می‌شوند.
ورزشکاران البرزی در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در بخش نوجوانان و جوانان که مرداد سال جاری در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف 61 هزار و 696 لیتر بنزین قاچاق در یک شرکت پالایش در اشتهارد کرج خبر داد.
معاون امور عمرانی و ترافیک شهردار منطقه 7 کرج گفت: بهسازی معابر این منطقه برای تردد معلولین، نابینایان و کم‌توانان انجام شده است.
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج از خرید ۱۵۰ اتوبوس شهری با فروش اوراق مشارکت خبر داد و گفت: این مهم در نیمه دوم سال عملیاتی می‌شود.
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر کلاهبردار حرفه‌ای به شیوه ارائه پیامک جعلی واریز وجه، از شهروندان خواست برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی است که در کلان‌شهر کرج، مانند خیلی از شهرهای دیگر مطرح و در سال‌های اخیر اقدامات پیشگیرانه متفاوتی از سوی برخی نهادها برای آن انجام شده است.

آرامش به سیمای شهر باز‌می‌گردد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: رفع ناهنجاری‌های بصری و همسان‌سازی تابلو‌ها و سازه‌های اضافی در کرج انجام شده است
شهری
به شهر که می‌اندیشیم خیابان‌های آن به خاطرمان می‌آید؛ وقتی خیابان‌های یک شهر زیبا و جذاب باشد، آن شهر سرزنده است و زمانی که خیابان‌های شهر زشت و خسته‌کننده باشد، آن شهر ملال‌آور جلوه می‌کند.
نمایشی برای نجات زمین

نمایشی برای نجات زمین

نمایش «زمین، تراژدی و دلقک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی «جمال رنجبرزاده» تا 30 تیر در هشتگرد به روی صحنه می‌رود
این شب‌ها نمایش «زمین، تراژدی و دلقک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی «جمال رنجبرزاده» در تئاتر هشتگرد به روی صحنه می‌رود. تئاتر هشتگرد که در سال‌های نه چندان دور به عنوان یکی از قطب‌های مطرح تئاتر استان همواره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته، این روزها بار دیگر با همت گروه‌های تلاشگر و بااستعداد خود چراغ این هنر را در این شهر روشن کرده است.

البرز؛ قطب پرورش اندام ایران

بدنسازی و پرورش اندام رشته‌ای ورزشی که توانسته علاقه‌مندان زیادی را جذب کند و قهرمانان بی‌شماری را پرورش دهد.
PDF شنبه 22 تیر 1398
کوتاه البرز
ضریب 6/92 درصدی شهرنشینی در البرز از روند کاهشی آمار جمعیت روستانشین در استان حاکی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از پیش‌بینی برداشت هزار و 344 تن کلزا در استان خبر داد.
واگذاری زمین برای ساخت نمایشگاه دائمی البرز که از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان بود، پس از سال‌ها تلاش بی‌وقفه مسئولان به نتیجه رسید.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 855 هزار و 768 نفر در طرح ملی کنترل فشار خون شرکت کردند.