56
شنبه 22 تیر 1398
شماره 7708
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
اخبار ویژه
حکمت‌الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح تراموای قزوین در حال امکان‌سنجی است و اکنون این طرح در اتاق مشاوره در مرحله بررسی قرار دارد‌.
بزرگ‌ترین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با حضور مسئولان ملی و استانی در همدان بهره‌برداری شد.
استاندار زنجان گفت: کمیته ویژه برای حل مشکلات پروژه‌های مسکن در دست اجرا در استان زنجان تشکیل شود.
ساماندهی خطوط حمل‌و‌نقل به‌ ویژه الگوی جدید تردد اتوبوس‌های درون‌شهری در شهر زنجان آغاز شده است؛ طرحی که به باور مسولان چشم‌انداز خوبی دارد اما شهروندان زنجانی با تردید به آن می‌نگرند.
هفته فرهنگی ابهر از ۲۶ تا ۳۰ مرداد امسال در این شهرستان برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی این است که مردم هفته متفاوت و بانشاطی را سپری کنند.
بیش از ۹۹۱ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان قزوین از ابتدای فصل برداشت تاکنون پرداخت شده است.
از 9 طرح مدیریت شهری روز پنج‌شنبه در منطقه 4 همدان با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه، بهره‌برداری و عملیات اجرایی 3 طرح نیز آغاز شد.

چشم امید اقتصاد قزوین به گردشگری

یک استاد دانشگاه: توسعه گردشگری  نیازمند مشارکت مردم در ایجاد زیرساخت‌هاست
گردشگری
نفس اقتصاد قزوین به عنوان بزرگ‌ترین باغ‌شهر زنده جهان این روزها به شماره افتاده و تنها امید برای روی پا نگه داشتن آن رونق گردشگری است.
بازی‌های بومی‌که هنوز زنده هستند

بازی‌های بومی‌که هنوز زنده هستند

آدیل مانچ، برا بوریه هوار، ترنا بازی و گرگم و گَله می‏برم از جمله بازی‌های محلی‌اند که هنوز بین قوم لر رواج دارد
با وجود تکنولوژی‎های جدید و توسعه فضای مجازی همچنان شاهد رونق بازی‎های بومی و محلی ارزشمندی از اقوام ایرانی به خصوص قوم لر و لک هستیم.
حال ناخوش شعر در الوند

حال ناخوش شعر در الوند

سعید جلیلی هنرمند: شاعران شهرستان بهار دچار نوعی رخوت شده‌اند و ترجیح می‌دهند کاری انجام ندهند
سعید جلیلی هنرمند از شاعران با سابقه شهرستان بهار است.
PDF شنبه 22 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
برخی از کارشناسان و مسئولان معتقدند سرویس‌های مدارس در تعلیم و تربیت به‌عنوان مدرسه‌ای موقت عمل می‌کنند و دانش‌آموزان به شدت تحت‌تاثیر رفتارها و اعمال رانندگان این سرویس‌ها قرار دارند.
رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶۹ نقطه حادثه‌خیز در این استان زنجان وجود دارد که در تلاش برای رفع مشکلات آنها هستیم.