54
سه شنبه 11 تیر 1398
شماره 7699
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بیابان‌زدایی از البرز با کاشت گیاهان بومی

معاون اداره کل منابع طبیعی:‌ در سال‌های اخیر حدود 4 هزار هکتار عملیات کاشت گیاهان بومی با هدف مهار بیابان‌های البرز انجام شده است
زیست بوم
البرز که روزگاری با باغ‌ها و آب و هوای خوشش زبانزد بود، حالا چند سالی است که بیابان‌زایی یکی از مهم‌ترین چالش‌های زیست‌محیطی آن محسوب می‌شود.
اخبار ویژه
فصل تابستان همواره یادآور حس و حال خوب دانش‌آموزان برای تجدید روحیه است تا بتوانند سال تحصیلی جدید را با آرامش بیشتری شروع کنند، در حالی که بسیاری از خانواده‌ها درگیر این موضوع مهم هستند که در این مدت وقت فرزندشان به بطالت نگذرد.
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارق گوشی تلفن همراه با ۱۵۰ فقره سرقت در استان خبر داد.
اقدامات بهنگام برخی دستگاه‌های مسئول از جمله شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در اوج بارش سیلابی بهار امسال را باید اقدامی ستودنی و مبتکرانه دانست؛ برنامه‌ای که اکنون به نقشه راه برای نجات سفره‌های زیرزمینی استان و کشور تبدیل شده است.
سرمربی جدید تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: این تیم در ابتدای سال گذشته هزینه‌های بسیاری کرد و در طول فصل تغییراتی داشت، اما امسال قرار است جوان‌گرایی کنیم و همچنین هزینه‌ها سنجیده‌تر صرف شود.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: 1900 هکتار از اراضی کشاورزی استان به چرخه تولید بازگشت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان البرز گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از 100 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی البرز در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار گیرد.

البرز 5 هزار روستایی بیکار دارد

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز: با تحقق تسهیلات و راه‌اندازی طرح‌های مختلف برای تمامی این افراد اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد
اشتغال
در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در مهاجرت روستاییان البرزی به شهرها عوامل بسیاری دخیل بوده، اما مهم‌ترین آن نبود اشتغال و امکانات آموزشی برای جوانان است.

تحول در شهر جدید هشتگرد با 2 رویداد مهم

افتتاح مترو و ورود سرمایه‌گذاران نویدبخش رونق در شهر جدید هشتگرد طی ماه‌های آینده است
نایب‌‌رئیس هیات‌‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از ۲ رویداد در این شهر خبر داد و گفت: افتتاح مترو و ورود سرمایه‌گذاران نویدبخش رونق در شهر جدید هشتگرد طی ماه‌های آینده است.
برگزاری مسابقات فول کیک‌بوکسینگ در طالقان

برگزاری مسابقات فول کیک‌بوکسینگ در طالقان

رئیس هیأت ورزش‌‌های رزمی طالقان از برگزاری دهمین دوره از مسابقات استانی فول کیک‌بوکسینگ در این شهرستان  خبر داد.
PDF سه‌شنبه 11 تیر 1398
کوتاه البرز
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: حق‌النظاره چاه‌های آبی که شهرداری استفاده می‌کند باید حذف شود، زیرا هزینه خیلی سنگینی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲ معلم این استان در جشنواره تجربیات برتر مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
دادستان عمومی و انقلاب کرج از پلمب یک مرکز غیرمجاز تفکیک زباله به منظور احقاق حقوق عامه خبر داد.