• سه شنبه 11 تیر 1398
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1440
  • 2019 Jul 02

اینستکس؛ سند شکاف اروپا و آمریکا

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین اظهاراتش پس از راه‌اندازی اینستکس یا همان سازوکار مالی اروپا گفته که اینستکس پاسخی به خواسته‌های جمهوری اسلامی نیست.

ساخت میدانگاه دوم درقلب‌شهر

بعد از افتتاح فضای عمومی میدان هفت‌تیر، حالا نوبت اجرای پروژه پلازای امام خمینی است

انتخابات الکترونیک و حکمروایی هوشمند

این روزها تهران آماده برگزاری یک انتخابات مهم می‌شود، ثبت‌نام برای انجمن شورایاری‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت محلی آغاز شده و قرار است مردم نمایندگان خود را در بیش از ٣٥٠محله در سطح شهر تهران برگزینند.

سردرگمی در رفتار ابهام در چشم‌انداز

در بررسی تحولات اخیر در روابط ایران و آمریکا و چشم‌انداز آن، نوعی سردرگمی بر جامعه تحلیلگران و حتی بازیگران عرصه بین‌الملل حاکم است.

فرار به جلو در فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال گفته اگر صندلی‌های ورزشگاه‌ها شماره‌گذاری نشود و سیستم بلیت‌فروشی سروسامان نگیرد، فصل آینده لیگ‌برتر برگزار نخواهد شد.

دانستن حق مردم است

آیین انتشار داده‌های خام پیمایش‌های شهری با جامعه‌شناسان و پژوهشگران برجسته کشور در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

گیشه‌های خلوت بوفه‌های‌ سرد

آرداشس باتماگرایان معروف به اردشیرخان ارمنی در سینمایش، بخشی را به محل عرضه نوشیدنی و خوراکی اختصاص داد و نخستین بوفه سینما در سال1291 شمسی به راه افتاد.
چرا دوچرخه‌سواری در شهر همه‌گیر نشده است؟

دوچرخه‌سواری؛ یک اتفاق نادر

سال‌هاست اگر یک دوچرخه‌سوار یا گروهی از آنها را ببینیم که در حاشیه بزرگراه یا خیابان در حال حرکتند، سرهایمان را می‌چرخانیم تا این پدیده‌های نادر شهر را بهتر رصد و از دیدنشان کیف کنیم.