19
شنبه 25 اسفند 1397
شماره 7627
نوروزنامه2
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آذربایجان شرقی سرزمین غیوران

در این استان جاذبه‌هایی مانند روستای کندوان، ماسوله سرخ و کلیسای سنت‌استپانوس را از دست ندهید
سفر به آذربایجان شرقی برای بسیاری از شهروندان استان‌های دیگر کشور می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
ویژه
برای رفتن به سوی قزوین باید از البرز گذر کنید. اگر قصد اقامت در کرج را دارید و می‌خواهید ساعات بیشتری را در البرز بمانید، می‌توانید به روستاهای خوش آب و هوای این استان سری بزنید و حتی برای اقامت از خانه‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی آنها استفاده کنید.
اینجا آذربایجان‌ غربی سرزمین هفت آسمان و هشت بهشت، سرزمین تالاب‌ها و رودها، بهشت باستان‌شناسان و دروازه زمینی ایران به اروپاست.

گیلان،سرزمین باران

میدان شهداری رشت، شهرک تاریخی ماسوله، قلعه‌رودخان، موزه روستایی و تالاب انزلی از مهم‌‌ترین شاخص‌های گردشگری این استان هستند
اگر همه روزهای تعطیلات نوروزی را برای سفر به گیلان انتخاب کنید ضرر نکرده‌اید. گیلان مکانی برای سفرهای ارزان و بهترین شادی‌های دسته جمعی است.
اردبیل سرزمین چشمه های بهشتی

اردبیل سرزمین چشمه های بهشتی

در این استان دیدن جاذبه هایی چون گردنه حیران، پل معلق مشگین‌شهر و دریاچه شورابیل را از دست ندهید
اردبیل یکی از استان‌های شمال غربی کشور و از نظر گردشگری بسیار خاص است چراکه دسترسی به کوه، دشت، جنگل و دریا را با هم دارد و از نظر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی جزو استان‌های ممتاز کشور است.
ایلام عروس زاگرس
ایلام عروس زاگرس
در این استان دیدنی‌های چون تنگه‌بهرام چوبین و قلعه والی را از دست ندهید
استان ایلام از معدود استان‎هایی است که می‎توانید در آن اقلیم‎های متفاوت را در فصول مختلف سال ببینید.
PDF نوروزنامه2
کوتاه نوروزنامه2
مناره‌های فیروزه‌ای که سر به آسمان گذاشته‌اند، بزرگ‌ترین نشانه شهر اصفهان هستند. شهری با صدها سال قدمت و در مسیر راه ابریشم که باعث می‌شود سالانه بیش از 20 میلیون مسافر در آن تردد کنند.
بوشهر سرشار از دیدنی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی و دارای طولانی‌ترین مرز مشترک آبی با خلیج همیشه‌فارس در جنوب ایران، بین استان‌های خوزستان و هرمزگان واقع شده است.