12
پنج شنبه 6 مهر 1402
شماره 8895
تماشاگر 4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امید به مدال سوم

تیم ملی هندبال دیروز با تساوی مقابل عربستان به مرحله‌ بعد بازی‌های آسیایی صعود کرد
پایان بازی، نتیجه تساوی و چهره‌های گرفته بازیکنان نشان می‌داد که آنها به خواسته‌شان نرسیده‌اند، اما چند دقیقه بعد با خبری که شنیدند، شوکه شدند؛ آنها از گروه مرگ صعود کرده بودند.
ویژه
تیراندازی ایران دیروز روز خوبی در هانگژو نداشت. این رشته که در دوره‌های قبلی بازی‌های آسیایی مدال‌های نقره و برنز داشته است، هنوز در این دوره نتوانسته روی سکو برود.
در روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو ۳ تکواندوکار ایران با شکست مقابل رقبایشان از رسیدن به فینال بازماندند و به مدال برنز رسیدند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
شنا باز هم فینالیستی در بازی‌های هانگژو نداشت. مهرشاد افقری در 100متر پروانه در رده سیزدهم قرار گرفت و نتوانست به فینال برسد. متین سهران هم که در 200متر آزاد شنا کرد، بیستم شد.
روز چهارم بازی‌های آسیایی برای کاروان ورزشی ایران با کسب 5 نقره و برنز همراه بود، اما برای روز پنجم، 5 طلای خوشرنگ رزرو کرده‌ایم

گنج در پنج

ووشو کاروان ورزشی ایران را به مدال‌های خوش‌رنگ باز‌ی‌های آسیایی 2022 امیدوار کرد. ووشوکاران دیروز 2مدال گرفتند و با راهی شدن 5نفر به فینال، امروز کاروان در انتظار 5مدال طلای این رشته است.
PDF تماشاگر 4
کوتاه تماشاگر 4
جد‌‌ول 8895