6o7
پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398
شماره 7652
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راه برو نگاهت کنم

یادداشت اول
آخیش. راه برو نگاهت کنم. سیگار بکش نگاهت کنم. کُردی برقص نگاهت کنم. چشم‌هایت را بلغزان نگاهت کنم. قلنج بگیر دستت، نگاهت کنم. لامصب همه‌چیزش، بس که نگاه کردنی است؛‌ حتی دستمال‌گردنش؛ حتی استایل چیدن نوک سبیل‌هایش.
ویژه
فرقی نمی‌کند به یک مهمانی شلوغ رفته باشیم یا در طبیعت بکر قدم‌بزنیم، تب ثبت لحظات این روزها سراغ بیشتر ما آمده، دوست داریم تصاویری را که به چشم‌مان زیبا می‌رسند یا نمی‌خواهیم فراموش کنیم، در یک قاب ثابت همیشگی کنیم.
برخی از بازیگران محبوب و شناخته‌شده امروزی، نخستین بار وقتی جلوی دوربین رفتند که کودک یا نوجوان بودند و تصویر آنها به‌عنوان یک بازیگر کم‌سن‌وسال در ذهن مخاطبان باقی مانده است.
فوتبال با همه زیبایی‌هایش گاهی روی دیگرش را به همه نشان می‌دهد؛ ورزشی که در دهه‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین پدیده‌های اجتماعی بدل شده، مخاطب بسیاری پیدا کرده و حتی به ما نشان داده چگونه در برابر روزهای سختی که پیش رو داریم قوی باشیم.
روزهای اردیبهشتی برای ما «روز معلم» را در ذهن متبادر می‌کند؛ روزی که به مناسبت شهادت استاد متفکر و روحانی مبارز، مرتضی مطهری نامگذاری شده است
حالم مثل کبوتر بغض کرده پشت پنجره، حوصله عطر بهار را هم ندارد.
چقدر به حسرت‌های زندگی‌تان فکر می‌کنید؟ اصلا چند تا حسرت دارید؟ خوش به حال آنها که اصلا هیچ حسرتی در زندگی‌شان ندارند.

قناعت کردم و فقط نوشتم

اول از همه زیر کتری را روشن کرد.
نایب‌السلطنه چگونه گریخت؟3

نایب‌السلطنه چگونه گریخت؟3

چگونگی فرار نایب‌السلطنه و پناهندگی او به سفارت آمریکا در بغداد به روایت وزیر مختار آمریکا در عراق
وزیر مختار آمریکا در عراق در گزارش خود، مورخ دوم آوریل 1941به وزیر خارجه ایالات متحده می‌نویسد: «دیروز صبح ساعت 8 و 45دقیقه «عبدالاله» نایب‌السلطنه عراق در لباس زنانه محلی که روی پیژامه خود پوشیده بود به سفارت آمد و تقاضای پناهندگی کرد.
شهر پرندگان اینجاست
شهر پرندگان اینجاست
دوستداران حیات‌وحش و کسانی که به نگهداری پرندگان زینتی علاقه دارند خوب می‌دانند که تا چند سال قبل، کوچه‌مرغی‌های خیابان مولوی در قرق پرنده‌فروش‌ها بود و از توله خرس و پلنگ گرفته تا انواع پرنده‌های کمیاب در کوچه‌های تنگ و باریک این خیابان خرید و فروش می‌شد.
رویای بازیگرشدن، دیدن تصویر خود روی سر در سینماها و معروف و محبوب‌شدن، رؤیای بسیاری از نوجوانان علاقه‌مند به بازیگری است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
عمارت‌ها و خانه‌های قدیمی همه ما را یاد خانه مادربزرگ می‌اندازد.
خلاصه داستان: روایتی داستان اجتماعی دارد که در بزنگاه روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی‌کند...
اگر فکر می‌کنید در دنیایی پر از اتفاقات ناگوار گیر افتاده‌اید و خبرهای تلخ از هر طرف محاصره‌تان کرده‌اند، احتمالا به این دلیل است که کمتر پیگیر اخبار خوب بوده‌اید.