13
شنبه 18 بهمن 1399
شماره 8154
درنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پتانسیل امیدوار بودن را داریم

یادداشت یک
مثبت‌اندیشی یعنی یک نگاه سالم به زندگی، محیط و جامعه. مثبت‌اندیشی به معنی ساده‌لوحی، خودفریب دادن یا داشتن امید کاذب و غیرواقعی نیست.
ویژه
همه ما روزی می‌میریم و کل تاریخ زندگی هر انسان‌ و حتی مجموع تاریخ زندگی بشر، در برابر عظمت خلقت خداوند هیچ ارزشی نخواهد داشت.
بازار کتاب، سال‌هاست که فهرست جدیدی از کتاب‌ها را به‌خودش اضافه کرده، کتاب‌هایی که می‌گویند چطور بهتر زندگی کنیم، شادتر باشیم، چطور هدف‌گذاری کنیم و به خواسته‌هایمان برسیم، چطور یک شبه روند زندگی‌مان  را تغییر بدهیم و... .
تأثیراتی که آلودگی هوا بر سلامت جسمانی ما می‌گذارد بر کسی پوشیده نیست اما در باب اثرات مخرب این معضل اجتماعی و اقتصادی بر سلامت روان کمتر سخن گفته شده.
ایده پیام‌های «زیرآستانه‌ای» یا «سابلیمینال» در تابستان1957 حین اکران فیلم سینمایی برنده اسکار «پیک‌نیک» در نیوجرسی آمریکا عملی شد.
روانشناسان معتقدند مثبت‌اندیشی و افکار منفی هر دو به‌صورت مسری از فردی به فرد دیگر سرایت می‌کند.
خبر واکسیناسیون کرونا خبر خوشی است و امید می‌رود که هرچه سریع‌تر ایرانیان نیز همگام با جهان به واکسن‌های امن و مطمئن دسترسی پیدا کنند تا شر کرونا کنده شود.
چگونه در زمانه کرونا و با وجود مشکلات اقتصادی مثبت‌اندیش باشیم؟

شکارچی اتفاق‌های خوب

رنج زیستن؛ دردی که هر روز به بهانه‌های مختلف ازجمله کرونا، تحریم، تهدید، تورم و گرانی، ناامنی معشیتی و... مضاعف‌تر می‌شود و گویی راه فراری نیست.
رشد 375درصدی برای فرار از مهلکه فکرهای منفی

رشد 375درصدی برای فرار از مهلکه فکرهای منفی

سال99 را شاید بتوان سخت‌ترین سال قرن گذشته به‌حساب آورد؛ سالی که ما را در آستانه قرنی نو قرار می‌دهد و از سویی با همین یک گام از صد‌سال گذشته منفک می‌کند.
افکار مثبت لزوما فرد را ثروتمند نمی‌کند
افکار مثبت لزوما فرد را ثروتمند نمی‌کند
آیا این امکان وجود دارد که تنها با مثبت‌اندیشی به موفقیت‌های مالی برسیم؟
رابطه بین مثبت‌اندیشی و ثروت رابطه ساده‌ای نیست.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8154