20
شنبه 18 بهمن 1399
شماره 8154
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بهروز افخمی مثل راننده‌ای شده که در لاین مخالف اتوبان می‌راند و معتقد است بقیه در حال طی‌کردن مسیر اشتباه هستند. راندن در خلاف جهت، آن‌هم با سرعت مرگبار، خیلی زود توجه همه را به‌خود جلب می‌کند.
فریدون مهروانی مالک ساندویچی فریدون و معروف به «فری کثیف» درگذشت.
آلبوم «تا صبح شب یلدا»، شعرها و دکلمه امیرهوشنگ ابتهاج روی قطعه‌هایی از موسیقی کلاسیک جهان منتشر شد. به‌گزارش ایسنا، با صدای شاعر، هوشنگ ابتهاج، پیر پرنیان‌اندیش ادبیات ایران، منتشر شد.انتخاب موسیقی نیز انتخاب شاعر است.
طرح روز
قاضی‌آباد: مردی در هند پس از اینکه گروهی تبهکار و هکر ماه‌ها از حساب بانکی‌اش برداشت می‌کردند سرانجام متوجه شد این گروه تبهکار در واقع پسر 11ساله خود اوست.
ناپل: اعضای یک باند مافیا در ایتالیا راننده‌های آمبولانس‌های بیمارستان‌ها را تهدید کردند که درصورت روشن کردن آژیر آمبولانس با آنها برخوردی جدی خواهند کرد.

عکس روز

فریدون مهروانی، مالک ساندویچی فریدون معروف به فری‌کثیف در گذشت.
ممنوعیت گوشی در مدارس چین

ممنوعیت گوشی در مدارس چین

پکن: وزارت آموزش چین گفته است دانش‌آموزان چینی حق استفاده از تلفن موبایل در مدارس را نخواهند داشت. دانش‌آموزان بدون مجوز کتبی مادر و پدرهای خود همچنین نمی‌توانند موبایل‌های خود را به مدرسه ببرند.
صید 250هزار پوندی ماهیگیر فقیر
صید 250هزار پوندی ماهیگیر فقیر
ناخون: ماهیگیر فقیری در تایلند پس از صید یکی از گران‌قیمت‌ترین و نایاب‌ترین مروارید‌های نارنجی جهان ثروتمند شد. به گزارش سایت بریتانیایی مترو، نام علمی این مروارید orange Melo است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«شوخی می‌کنید مسیو تانِر» نوشته «ژان پل دوبوآ» را اصغر نوری به فارسی برگردانده و به‌تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است.
3سال از پادشاهی ناصرالدین‌شاه می‌گذشت که امیرکبیر دستور داد روزنامه‌ای راه بیندازند؛ روزنامه‌ای که گفتمان عدالتخواهی مطلوب امیر را تقویت کند.
براساس توافق 2کشور ایران و ترکیه، قطار مسافربری با ظرفیت تقریبی 350نفر از 23اسفندماه سال‌جاری روزهای دوشنبه هر هفته از استانبول به تهران و روزهای سه‌شنبه هر هفته از تهران به استانبول حرکت و به‌ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه به مقصد می‌رسد.