13
یکشنبه 9 آذر 1399
شماره 8097
درنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا تعریف زیبایی را تغییر داد اما نه برای همیشه

یادداشت یک
زیبایی جزو مفاهیم سهل و ممتنع است؛ مانند واژه‌های آزادی و اخلاق. زمانی که بخواهیم یک تعریف کلی از این واژه‌ها ارائه بدهیم، کار مقداری دشوار می‌شود.
ویژه
آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا صعودی است و ماه‌هاست که فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختل شده است. از همان روزهای شیوع کرونا، اکیداً توصیه شد که عمل‌های جراحی غیرضروری لغو شود.
بسته شدن فروشگاه‌های غیرضروری یکی از دلایل افت فروش در بازار لوازم آرایشی پس از آغاز همه‌گیری کرونا بوده است. دلیل دیگرش ترس از انتقال بیماری هنگام تست لوازم آرایشی است.
صنعت آرایشی و زیبایی جهان، مشابه دیگر صنایع با آغاز همه‌گیری کووید-19ضربه‌ای مهلک خورد.
آیا کرونا پایان زیبایی است؟ آیا ما با چهره‌هایی بی‌آرایش به استقبال سیاهی این ویروس که روی خوشی‌هایمان سایه انداخته می‌رویم؟ چرا زیبایی دیگر ذهن‌مان را درگیر نمی‌کند؟
سالن‌های آرایشی در روزهای کرونازده علاوه بر اینکه به‌عنوان یکی از مشاغل پرریسک و در جایگاه متهم شیوع ویروس کرونا قرار‌گرفته‌اند، به لحاظ بار روانی و اجتماعی که روی آنها بوده، کاهش درآمد نیز داشته‌اند.
کلینیک‌های زیبایی دوره کرونا را چگونه سپری می‌کنند؟

میل به زیبایی، کرونا نمی‌فهمد

پرس‌و‌جو از مراکز زیبایی نشان می‌دهد خطر ابتلا به ویروس کووید-19باعث کاهش آمار اقدامات زیبایی نشده و حتی کسب‌و‌کارشان بیش از پیش رونق دارد
این روزها، زیرماسک بسیاری از مردم عمل‌هایی نهفته است که نشان از زیبایی دارند. تعدادی از کلینیک‌های تهران و استان‌های دیگر از افزایش جراحی‌ها در دوران کرونا خبر می‌دهند.
ماسک آمد و آرایش را شست

ماسک آمد و آرایش را شست

براساس نتایج نظرسنجی همشهری 72درصد از زنان که پیش‌تر اهل آرایش کردن بوده‌اند، در این روزها دیگر سراغ لوازم آرایشی خود، به‌خصوص رژ لب نمی‌روند
ماسک‌ها، پارچه‌هایی که غیرقابل جدا شدن از صورت‌های این روزهای آدم‌ها شده‌اند، خیلی چیزها را تغییر داده‌اند. یکی از آن چیزها، آرایش کردن است.
تغییر چهره
تغییر چهره
فروش لوازم آرایشی در دوران کرونا چه تغییری کرده و فروشندگان چه رفتاری را در مشتریان خود رصد کرده‌اند؟
«سعی کنید تا پایان دوره همه‌گیری بیماری کرونا از رفتن به آرایشگاه خودداری کنید و آن را به زمان دیگری موکول کنید.»
PDF درنگ
کوتاه درنگ
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8097