02
یکشنبه 9 آذر 1399
شماره 8097
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لزوم مجازات قطعی عاملان و آمران جنایت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی جناب آقای محسن فخری‌زاده، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت و همچنین لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این شهید تأکید کردند.
ویژه
ترور شهید محسن فخری‌زاده تقریبا یک دهه پس از سلسله ترورهای هدفمند دانشمندان هسته‌ای کشور در اواخر دهه 80و سال 90، مجموعه سؤالاتی را برای افکار عمومی داخل ایجاد کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اخبار منتشر شده درخصوص حکم ۲۰ سال حبس برای اسدالله اسدی، دیپلمات کشورمان را نادرست خواند.
دفاعی
فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری روز شنبه ‌خود به مناسبت روز نیروی دریایی گفت: در روزهای آینده نمایش دیگری از خودکفایی و ظرفیت‌های بومی ساخت تسلیحات دفاعی مرتبط با نیروی دریایی به نمایش گذاشته خواهد شد که در پیشانی آنها ساخت مجموعه‌ای از شناورهای سطحی است که ملت شریف ایران شاهد آن خواهند بود.
واکنش مقامات و مسئولان کشور به ترور شهید فخری زاده

یکصدا علیه ترور

رئیس جمهور: مسئولان کشور، شجاع‌تر و غیور‌تر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند/ رئیس قوه قضاییه: تاوان سختی در انتظار این جنایتکاران است
امنیتی
ترور شهید محسن فخری‌زاده خبر نخست رسانه‌های داخلی و منطقه‌ای در 48ساعت گذشته بوده است، علاوه بر موج محکومیت اقدام تروریستی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، مقامات و شخصیت‌های کشورمان ضمن محکومیت این ترور خواستار مجازات عوامل آن شدند، رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور دیروز در پیام‌های جداگانه بر پیگیری این جنایت تأکید کردند.