18
یکشنبه 24 آذر 1398
شماره 7831
درنگ
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

27سال همشهری

ویژه نامه سالگرد انتشار روزنامه همشهری با حضور محمود دولت آبادی، منصور غلامی، سعید نمکی، علی اصغر مونسان، سورنا ستاری، محمدجواد آذری جهرمی، محسن هاشمی رفسنجانی، احمد مسجدجامعی، شهیندخت ملاوردی، مسعود نیلی، محمد فاضلی، اسماعیل کهرم، رضا میرکریمی، داریوش پیرنیاکان، رضا بهبودی، محمدرضا باهنر، غلامعلی خوشرو، حسن رسولی، محمد علیخانی و فرنوش نوبخت
شیوه کلاسیک برای شروع چنین مطلبی گریز به تاریخ است و تعریف کردن به‌اصطلاح «آنچه گذشت».
ویژه
سال برای مؤسسه همشهری در 24آذر تحویل می‌شود.
​​​​​​​بودجه سینما چقدر است؟ چرا با وجود افزایش بودجه سازمان سینمایی، همچنان مشکلاتی که سینما سال‌هاست با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند برطرف نشده است؟
واژه حکمرانی عموما به‌عنوان یک مفهوم جدید در ارتباط با دولت و مدیریت دولتی به‌کار می‌رود و برای بسیاری از موضوعات مانند حکمرانی محلی، جهانی، محیطی و... به عنوان پسوند استفاده شده و به‌معنای اصلاح به‌کار می‌رود.

همشهری در بیست‌وهفت‌سالی که گذشت

بررسی اعداد و ارقام رکوردهای همشهری در سال‌های انتشار
نزدیک به دو دهه پیش بود که سر کلاس گرافیک دانشگاه، استاد چنین روایت کرد که شهردار وقت تهران، سفری رفت اروپا و صبح، در آن پایتخت مهمانی، روزنامه‌ای در قطع تبلوید دید که نیاز شهروندان آن شهر، همه در آن بود و اندیشه کرد که چه خوب است همشهریان او نیز روزنامه‌ای داشته باشند برای خود.
ما همه با هم نیستیم

ما همه با هم نیستیم

کشورهای دیگر چه راهکارهایی برای مقابله با سیاست یکجانبه‌گرایی آمریکا دارند؟
چند هفته پیش یک ویدئو چندثانیه‌ای از صحبت‌های جاستین تردو، بوریس جانسون و امانوئل ماکرون در حاشیه نشست ناتو منتشر شد.
سهم‌خواهی همگانی از بازار گردشگری
سهم‌خواهی همگانی از بازار گردشگری
دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت: موازی‌کاری موجب ایجاد رقابت بین دستگاه‌ها شده است
وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه و سازمان نظام پزشکی کشور، 4متولی حوزه گردشگری سلامت هستند. اما موازی‌کاری این نهادها موجب شده تا سیاست واحدی در این زمینه وجود نداشته باشد.

نصف مال من نصف مال تو

حالا دیگر پرونده اعمال مالیات بر فعالیت‌های هنری مختومه شده است و پس از هفته‌ها کش و قوس بر سر اینکه آیا هنرمندان باید همچنان از معافیت مالیاتی برخوردار باشند یا نه، انگار نه خانی رفته و نه خانی بازگشته است.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
«شهروندان از حق آزادی اندیشه برخوردارند. تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به‌صرف داشتن عقیده‌ای مورد تعرض و مؤاخذه قرار داد.»، «آزادی‌های فردی و عمومی شهروندان مصون از تعرض است.