24-25
شنبه 11 آذر 1402
شماره 8959
تندرستی4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

علت آمار بالای مرگ در جراحی لیپوساکشن

دریچه
نایب‌رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: با احتمال زیاد، لیپوساکشن بیشترین آمار مرگ‌ومیر را در جراحی‌های زیبایی دارد.
ویژه
کورش اعتماد، مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، ضمن تأکید بر ضرورت فعالیت بدنی گفت: در کشور ما ۵۰ درصد جمعیت بالای ۳۰ سال فعالیت فیزیکی کافی ندارند که منجر به افزایش پرفشاری خون و دیابت در افراد می‌شود.
هشدار
کامران باقری لنکرانی، فوق‌تخصص گوارش و کبد و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ویژگی‌های روش جدید لاغری با تزریق بوتاکس به معده را توضیح داد و در مجموع آن را پرمخاطره، موقت و کم‌اثر دانست.

پشیمانی سودی ندارد

هر آنچه درباره عوارض جراحی چاقی به شما نگفته‌اند!
افرادی که دچار اضافه وزن هستند بارها به‌خودشان قول داده‌اند که روزی به کابوس چاقی و مشکلات مرتبط به آن پایان دهند و رویای رسیدن به وزن مناسب خود را محقق سازند.

زنگ خطر افزایش دیابت در جوانان

دکتر مرجان موعودی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل، از افزایش دیابت در جوانان به‌علت اضافه وزن، کاهش تحرک و تغذیه نامناسب خبر داد.
نوزاد ۷ کیلویی در مشهد به دنیا آمد
نگار رمضان‌پور، متخصص زنان و زایمان بیمارستان رضوی اظهار داشت: مادری در بارداری پنجم خود، با سابقه دیابت بارداری کنترل نشده و وزن حدود ۱۰۰ کیلوگرم نوزاد ۶ کیلو و ۹۰۰ گرمی به دنیا آورد.
PDF تندرستی4
کوتاه تندرستی4
دکتر شهاب شهابی، مدیرکلینیک چاقی بیمارستان رسول‌اکرم ص، می‌گوید: جراحی‌های چاقی عوارض کوتاه‌مدت مثل یک عمل جراحی کیسه صفرا دارند، البته اگر پزشک دارای صلاحیت انجام دهد.