04
شنبه 11 آذر 1402
شماره 8959
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حلقه مفقوده کاهش مصرف سوخت

چهره روز
مصرف بالای سوخت در خودروهای داخلی و تأثیر آن بر تراز انرژی کشور، موضوعی است که بارها مطرح و به‌خصوص بعد از ممنوعیت واردات خودروهای خارجی در سال1397، بیشتر برجسته شد.
ویژه
مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به اینکه هر سال در این برهه به‌دلیل بارندگی، تگرگ و سرما، برداشت از مزارع با کندی صورت می‌گیرد، گفت: گوجه‌های بوشهر رسیده و تا ۱۰روز آینده قیمت گوجه به قیمت‌های قبل بازمی‌گردد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی: سعی بر این است که در آذرماه، سودهای قبلی سهامداران سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، واریز شود.

پالایش نظام بانکی از ناترازها

بانک مرکزی چند ‌ماه پس از انحلال مؤسسه توسعه، مؤسسه اعتباری نور را به بانک ملی انتقال داد
گزارش
این نام‌ها را به یاد دارید؟ ثامن‌الحجج، ثامن‌الائمه، فردوسی، فرشتگان، آرمان، میزان، مولی‌الموحدین، کاسپین، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، کوثر و توسعه.

کمبود تقاضا برای خودرو‌های وارداتی

شواهد نشان می‌دهد حجم عرضه خودروهای وارداتی متناسب با تقاضا نیست و با وجود چند بار عرضه، تعدادی از خودروهای وارداتی بدون تقاضا مانده‌ و مشتری نداشته است.
ایران قدرت اول تجارت دریایی خاورمیانه
ایران قدرت اول تجارت دریایی منطقه خاورمیانه است و این خبر را سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا هم تایید و اعلام کرده ایران با دارا بودن ۹۴۲ کشتی بزرگ‌ترین قدرت تجارت دریایی منطقه است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
دانه‌درشت‌های مالیات‌گریز همچنان راه‌های جدیدی را برای فرار از پرداخت بدهی‌های مالیاتی جست‌وجو می‌کنند.