07
شنبه 11 آذر 1402
شماره 8959
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نولان: فیلم «نگهبانان» زک اسنایدر جلوتر از زمان خودش بود

پلان
کریستفر نولان در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» «نگهبانان» زک اسنایدر را ستایش کرده و می‌گوید آن فیلم مرزهای ژانر ابرقهرمانی را تغییر داده است.
ویژه
محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: خانم معصومی در ابعاد انسانی و معنوی روی خودش کار کرده بود.
پل گرین‌گرس اقتباسی سینمایی از رمان پرفروش «غرق شدن: نجات پرواز۴۲۱» را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند.
گزارش
با قطعی شدن ورود بالگرد هجومی میل28 Mil Mi-28 به اسکادران هوایی نیروهای مسلح کشور، یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های نظامی دنیا را در اختیار خواهیم داشت.

فتح گیشه با ببر مازندران

«بچه‌زرنگ» پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران شد
گیشه
موفقیتی چشمگیر با تکنیک قابل‌توجه، قصه‌گویی جذاب و پیامی که به جان مخاطب می‌نشیند... .

خسرو دهقان: کامران شیردل مثل کوه یخ است

برنامه نمایش نسخه مرمت‌شده 2فیلم «اون شب که بارون اومد» و «تهران پایتخت ایران است» ساخته‌های کامران شیردل با حضور خسرو دهقان عصر چهارشنبه، در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.
درمان با روبات‌های چندسلولی
درمان با روبات‌های چندسلولی
محققان دانشگاه تافتس و مؤسسه Wyss دانشگاه هاروارد، به‌صورت آزمایشی، روبات‌های بیولوژیکی کوچکی به نام آنتروبوت‌ را با استفاده از سلول‌های نای انسان ساخته‌اند که باعث رشد نورون‌ها در ناحیه آسیب‌دیده می‌شوند.
احمدرضا درویش در کارگاه آموزشی «میراث، سینما: انتقال تجربه»: مسئولان سیاسی می‌گویند هر کاری می‌کنیم باید پیوست فرهنگی داشته باشد، اما من می‌گویم هر کاری که می‌کنیم فرهنگی است.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
شرکت OpenAI برای نخستین بار در 30نوامبر2022 نسخه آزمایشی چت بات ChatGPT را منتشر کرد و فقط در عرض 5روز مثل یک بیماری واگیردار، این چت‌بات به‌سرعت به بیش از یک میلیون دانلود رسید و حالا از آن روز تقریبا یک روز می‌گذرد.