7
سه شنبه 14 فروردین 1397
شماره 7350
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نماگرها | بورس و بانک

نماگرها
نماگرهای بازار سرمایه
ویژه
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از طراحی اسکناس و ایران چک در قالب سند ملی خبر داد و گفت: به‌طور قطع اسکناس‌های جدید کوچک‌تر شده تا صرفه‌جویی در کاغذ نیز صورت گیرد؛ البته اکنون نمی‌توانیم ابعاد دقیقی از اسکناس‌ها را عنوان کنیم؛ ولی روی اسکناس‌های مختلف قطع را کوچک خواهیم کرد.
بانک
براساس وعده‌ بانک مرکزی برای ادغام بانک‌های نظامی و نهایی شدن این تصمیم در مورد مؤسسه ثامن و بانک مهر اقتصاد با بانک انصار در بهار امسال، به‌زودی مخاطبان شبکه بانکی با تشکیل یک بانک جدید و البته بزرگ مواجه خواهند شد.
رئیس‌کل بیمه مرکزی با صدور بخشنامه‌ای حداکثر مبلغ بیمه برای خطر فوت در سال‌جاری را ۵۰۰میلیون تومان اعلام کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:بانک مرکزی باید در تأسیس بورس ارز پیشگام باشد نه اینکه از راه‌اندازی بورس ارز ممانعت کند.

رشد 30درصدی بازار‌ها در سال96

یورو بیشترین رشد و بورس کمترین بازده را در سال96 داشتند
بازار سرمایه
بازار‌های سرمایه‌گذاری در سال قبل به‌طور میانگین 30درصد رشد کردند. از میان این بازار‌ها یورو با بیشترین رشد در صدر قرار گرفت و بورس تهران در قعر جدول از نظر بازده قرار گرفت.
برنامه بورس برای پذیرش سهام شرکت‌های سبز و دانش‌بنیان

برنامه بورس برای پذیرش سهام شرکت‌های سبز و دانش‌بنیان

به گزارش همشهری، حسن قالیباف‌اصل گفت: تأمین مالی بخش خصوصی از درگاه اوراق بدهی با قوت پیگیری شد و به سرانجام رسید، به‌طوری‌که بزرگ‌ترین تأمین مالی بخش خصوصی در بازار سرمایه با پذیره‌نویسی صکوک ایران خودرو به مبلغ 7هزار میلیارد ریال در بورس تهران رقم خورد.
رکورد مبادله محصولات کشاورزی در بورس‌کالا شکسته شد
رکورد مبادله محصولات کشاورزی در بورس‌کالا شکسته شد
مدیرعامل بورس‌کالا گفت: برای نخستین بار در طول ۱۰‌سال فعالیت بورس‌کالا، با مبادله ۳۳۰۰میلیارد تومان محصول، رکورد بازار معاملات محصولات کشاورزی شکسته شد.