4
سه شنبه 14 فروردین 1397
شماره 7350
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حاشیه‌سازی سریال پایتخت با ترویج ازدواج کودکان

گزارش
«کودک‌همسری» دغدغه امروز جامعه و فعالان حقوق کودک است و حالا سال‌هاست که فعالان اجتماعی در تلاش هستند تا با فرهنگ‌سازی آمار ازدواج کودکان در سنین پایین را کاهش دهند.
ویژه
انجام ۱۹هزار جراحی در تعطیلات نوروزی و ۱۳۰ هزار ماموریت توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی و تولید داخل بودن ۳۰ درصد از تجهیزات پزشکی کشورمان، 3خبر مهمی بود که وزیر بهداشت در تعطیلات نوروزی اعلام کرد.
طبق پیش‌بینی منشور حقوق شهروندی، قرار است هر سال گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در زمینه حقوق شهروندی توسط رئیس‌جمهور به مردم ارائه شود .
سال 1395حدود 67درصد و ظرف 9‌ماه پارسال افزون بر 45درصد مشاغل ایجاد شده در کشور مربوط به زنان بود که نشانگر سهم قابل توجه این قشر در عرصه‌های مختلف است.

افزایش 3درصدی جانباختگان تصادفات نوروز امسال

بیشترین تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز در استان‌های جنوبی کشور از جمله فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان رخ داده است
گزارش
روز طبیعت تمام شد اما جاده‌های شلوغ و پرتردد نشان می‌دهند موج دوم تعطیلات نوروزی همچنان برای عده بسیاری از هموطنان ادامه دارد.
پرنده کاغذی در آستانه قفس

پرنده کاغذی در آستانه قفس

ماجرا از مصاحبه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شروع شد.
وزیر آموزش و پرورش: نباید اجباری برای برپایی نماز دانش‌آموزان وجود داشته باشد
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این وزارتخانه برای توسعه و تشویق دانش‌آموزان به اقامه نماز برنامه‌هایی در سال‌جاری دارد، گفت: اگر الزام و اجباری در انجام این مناسک وجود داشته باشد در بسیاری از اوقات تأثیرات عکس دارد.